شناسهٔ خبر: 67642986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان:

با آغاز فعالیت طرح شهید عجمیان در گلستان۲۰۸ مدرسه به‎سازی می شود

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس گلستان از آغاز فعالیت طرح شهید عجمیان در استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۰۸ مدرسه به‎سازی و شاداب سازی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گلستان،وحید فراهی اظهار کرد: کاروان تجهیزاتی طرح شهید عجمیان به مدارس استان گلستان روز پنجشنبه انجام شد که در مجموع اعتبار این طرح 20 میلیارد تومان می باشد.

مدیر کل نوسازی مدارس گلستان افزود: از20میلیارد  اعتبار پیش بینی شده 15 میلیارد تومان آن برای بهسازی و تعمیرات اساسی مدارس بزرگ مقیاس و مابقی برای برای بهسازی و شاداب سازی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب نهضت بهسازی و شاداب سازی مدارس کم برخوردار انجام می‌شود، افزود: امروز بیش از ۳۰ نیسان تجهیزات مورد نظر طرح شهید عجمیان را به ۶ شهرستان استان انتقال داده شد.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز  مدارس گلستان گفت: در این مرحله از اجرای طرح قرار است ۲۰۸ مدرسه با اعتبار سه میلیارد تومان در شهرستان‌های علی آباد، رامیان، کلاله، گمیشان، بندرترکمن و کردکوی بهسازی و شاداب سازی شود.

 

وی ادامه داد: کار بهسازی و شاداب سازی این مدارس با حضور گروه‌های جهادی، معلمان، دانش آموزان، بسیجیان و خیران مدرسه ساز انجام می‌شود.

فراهی خاطرنشان کرد: اعزام مرحله دوم کاروان تجهیزاتی طرح شهید عجمیان به مدارس استان طی هفته آینده انجام خواهد شد

نظر شما