شناسهٔ خبر: 66593761 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تبریک معاون آموزشی، دانشجویی،تحقیقات و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی خلخال به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س )، روز دختر و آغاز هفته کرامت

دکتر حامد رضاخانی مقدم معاون آموزشی، دانشجویی،تحقیقات و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی خلخال در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت را تبریک گفت

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا خلخال؛دکتر حامد رضاخانی مقدم معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده علوم پزشکی خلخال، طی پیامی ۲۱ اردیبهشت ماه ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و نامیدن این روز برای دختران ایران زمین، یاداور تاسی به سیره آن بانوی مقدس و کریمه اهل بیت علیهم السلام می باشد.

اول ذیقعده آغاز دهه کرامت، سالروز میلاد فرخنده شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) است و پایان این دهه پرنور و با شکوه ولادت هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) است . این دهه سراسر برکت و معنویت ،تجلی گاه عشق خواهر و برادری است که محبت و دوستی شان در دل شیعیان علوی طنین انداز شده است .

اینجانب فرا رسیدن روز ملی دختر را به همه دختران این مرز و بوم خصوصاً دانشجویان دختر دانشکده علوم پزشکی خلخال تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال بهره مندی از سیره و روش زندگانی این بانوی عفیفه به منظور رشد معنوی، علمی و اخلاقی دختران کشور عزیزمان را خواستارم.

دکتر حامد رضاخانی مقدم

معاون آموزشی ، دانشجویی ، تحقیقات و فرهنگی/دانشکده علوم پزشکی خلخال.

نظر شما