شناسهٔ خبر: 66597927 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تصاویر بیشتری از ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت منتشر شد

صاحب‌خبر -

یک گروه طراحی معتبر، تصاویری از طرح مفهومی ساعت هوشمند اپل واچ ایکس – Apple Watch X را منتشر کرده که نزدیک‌ترین طرح به محصول واقعی است.

امسال اپل قرار است دهمین نسل ساعت‌های هوشمند خود را عرضه کند که ممکن است Apple Watch X نام داشته باشد. البته گزارش دیگری هم وجود دارد که ادعا می‌کند نام واقعی این محصول اپل واچ سری ایکس است.

قابلیت‌های جدید ساعت هوشمند اپل واچ ایکس

سال گذشته، مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ اعلام کرد که احتمالاً شاهد دو قابلیت جدید سلامت در این ساعت هوشمند خواهیم بود. یکی از این قابلیت‌ها تشخیص آپنه خواب است، یک مشکل جدی پزشکی که در آن تنفس فرد در طول شب متوقف و شروع می‌شود. درمان نکردن این بیماری می‌تواند به مشکلات جدی‌تری از جمله مشکلات قلبی و فشار خون بالا منجر شود. دومین مشکل سلامتی که ساعت هوشمند اپل واچ ایکس ممکن است آن را تشخیص دهد، فشار خون بالا است.

اپل واچ سری ایکس اپل واچ سری ایکس

فشار خون بالا که اصطلاح پزشکی «هیپرتنشن» نیز نامیده می‌شود، یکی دیگر از مشکلات رایج در بین مردم است که ساعت هوشمند آتی اپل می‌تواند به‌محض تشخیص آن، فوراً کاربر را مطلع کند. در حالی که این قابلیت ممکن است در هر لحظه فشار خون دقیق کاربر را نمایش ندهد، اما با اطلاع‌رسانی به موقع در زمان بالا رفتن آن، می‌تواند کاربر را به سمت دریافت درمان مانند داروهای فشار خون تشویق کند و از بروز سکته مغزی جلوگیری کند.

گورمن همچنین می‌گوید که سیستم بند مغناطیسی جدیدی به اپل واچ X اضافه خواهد شد. این طراحی جدید باعث ایجاد فضای داخلی بیشتری در ساعت می‌شود که به اپل امکان می‌دهد یک باتری با ظرفیت بالاتر را در آن جای دهد.

آژانس طراحی آلمانی Wordsmattr، نسخه مفهومی Apple Watch X را ساخته است. لوکاس گهر از این شرکت می‌گوید که ان‌ها بیش از 3 ماه است که روی یک طراحی مفهومی دقیق و مدل‌های اولیه اپل واچ جدید کار می‌کنند و شایعات، ثبت اختراعات و اخبار مختلفی را در مورد این ساعت هوشمند آینده جمع‌آوری کرده‌اند.

ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت

ساعت هوشمند اپل واچ ایکس شبیه به یک اپل واچ اولترا باریک‌تر با گوشه‌های گرد و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای فیس‌تایم با طراحی حفره‌ای در مرکز بالای صفحه ساعت است. آنطور که این طرح مفهومی می‌گوید، ساعت اپل از تماس‌های ویدیویی و عکاسی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت

طرح مفهومی اپل واچ X شامل یک حسگر فشار خون است که به گفته طراحانش مشابه مانیتور فشارخونی است که گورمن در دسامبر گذشته درباره آن صحبت کرد. اگر این طرح نهایی باشد، جنس بده آن نیز تیتانیومی بوده که مشابه آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس است. همچنین یک حسگر اثر انگشت نیز در زیر تاج دیجیتالی آن ادغام شده است.

ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت ساعت هوشمند اپل واچ ایکس کانسپت

در گجت نیوز بخوانید:
ساعت هوشمند جدید هواوی، کپی اپل واچ خواهد بود اپل: سه سال تلاش کردیم تا اپل واچ اندرویدی بسازیم کدام مدل‌های اپل واچ ضد آب هستند؟

برچسب‌ها:

نظر شما