شناسهٔ خبر: 66594937 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

کارگاه "اصول تزریقات و سرم تراپی" در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد

به همت انجمن علمی دانشجویی فوریت های پزشکی مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و با همکاری مرکز مهارت های بالینی این دانشگاه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا - گناباد، رسول خبیری دبیر انجمن علمی - دانشجویی فوریت های پزشکی مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه در این باره اظهار کرد: این کارگاه در چهار ساعت به میزبانی انجمن علمی دانشجویی فوریت های پزشکی مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با همکاری مرکز مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.

جلسه تئوری و عملی این کارگاه در تاریخ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴٠۳ به مدت چهار ساعت با تدریس جناب آقای مهرداد یوسف نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و کارشناس ارشد پرستاری داخلی _جراحی دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.

وی افزود: در این سمینار، تعداد ۲۲ نفر از دانشجویان علوم پزشکی حضور داشتند که برای تمامی آنها گواهی معتبر صادر خواهد شد.

دبیر انجمن علمی - دانشجویی فوریت های پزشکی مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد خاطرنشان کرد:در این کارگاه آشنایی با تجهیزات؛ انواع روش‌ها و اصول تزریقات؛ اصول سرم تراپی و عوارض و خطرات مرتبط با تزریقات به دانشجویان آموزش داده شد و سپس دانشجویان با نظارت استاد و با استفاده از مدل ها و مولاژ های موجود در مرکز مهارتهای بالینی به تمرین هر یک از انواع تزریقات پرداختند.

نظر شما