شناسهٔ خبر: 66563832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت هم افزایی نخبگان و برنامه سازان رسانه ملی

خبرگزاری صدا و سیما

رییس رسانه ملی بر ضرورت هم افزایی میان نخبگان و فعالان فرهنگی با برنامه سازان رسانه ملی و استانی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

ضرورت هم افزایی نخبگان و برنامه سازان رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ایلام؛ در نشست رییس رسانه ملی با جمعی از نخبگان، فعالان فرهنگی، شاعران و نویسندگان استان ایلام بر همدلی و تعامل همه دستگاه‌های فرهنگی با رسانه ملی برای تولید محتوا‌های اثربخش در حوزه‌های فرهنگی تاکید شد.
جبلی در این نشست با اشاره به این که در یک دهه گذشته و با ایجاد شبکه‌های اجتماعی، تغییرات اساسی در ذائقه مخاطبان رخ داده است، گفت: از دل همین تغییرات می‌توان فرصت‌های مهمی خلق کرد که نمونه آن افتادن پرده از چهره پلید رژیم صهیونیستی و همدلی همه مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، عدالت گستری را از سرفصل‌های اصلی سند تحول رسانه ملی دانست و افزود: نمایش توانمندی و ظرفیت همه مناطق کشور اعم از شهری، روستایی و‌عشایری از آنتن رسانه ملی، ضمن ایجاد امید و انگیزه برای اقشار مختلف مردم، انسجام و اتحاد ملی را تقویت خواهد کرد.
جبلی با تاکید بر این که در سند تحولِ رسانه به دنبال تبدیل خط قرمز‌ها به خط سبز هستیم، تصریح کرد: با استفاده از نظرات متخصصان امر و ایجاد تحول در رویکرد‌ها و ساز و کارها، خطوط قرمز را کمتر و خط سبز‌های رسانه همچون استفاده از نخبگان تراز اول مراکز در قاب رسانه را بیشتر خواهیم کرد.
در این نشست فعالان فرهنگی استان به طرح پیشنهادات، توصیه‌ها و پرسش‌های خود از رییس رسانه ملی پرداختند.

نظر شما