شناسهٔ خبر: 66531680 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

انیمیشن سوپر ماریو پرسودترین فیلم سال ۲۰۲۳ بود

بالاتر از باربی / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

در سال ۲۰۲۳ فیلم‌های خوب زیادی در سینماها اکران شد، انا در این میان انیمیشن سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) پرسودترین آن‌‌ها بود.

امروزه اقتباس از بازی‌های ویدئویی حسابی در مرکز توجهات قرار دارند و آثاری مثل سریال Last of Us و Fallout با استقبال بسیار خوبی روبه رو می‌شوند. انیمیشن The Super Mario Bros. Movie نیز اکران بسیار خوبی داشت و به عنوان پرسودترین فیلم سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. استودیو Illumination در مجموع ۴۰۰ میلیون دلار برای انیمیشن سوپر ماریو خرج کرده بود و اکران آن سود ۵۵۹ میلیون دلاری به همراه داشت.

بنابر گزارش ددلاین، انیمیشن سوپر ماریو برای رسیدن به این جایگاه با آثاری مثل باربی، Spider-Man: Across the Spider-Verse و Oppenheimer رقابت می‌کرد. ساخت این انیمیشن ۱۰۰ میلیون هزینه داشت که بین کمپانی نینتندو و استودیو Illumination به صورت مساوی تقسیم شده بود. احتمالا ۳۰۰ میلیون دلار دیگر نیز هزینه‌های کمپین بازایابی این انیمیشن بودند.

سوپر ماریو سوپر ماریو

با توجه به این سطح از موفقیت و سوددهی، اصلا تعجب برانگیز نیست که نینتندو خیلی سریع ساخت دنباله The Super Mario Bros. Movie را تایید کرد. این شرکت ژاپنی همچنین قصد ساخت اقتباس سینمایی افسانه زلدا را نیز دارد که با همکاری سونی در دست تولید قرار است.

دنباله The Super Mario Bros. Movie در بهار سال ۲۰۲۶ پخش می‌شود.

چندتا از این اصطلاحات ویدیوگیمی رو می‌دونید؟ | قسمت دوم

انیمیشن سوپر ماریو پرسودترین فیلم سال ۲۰۲۳ بود - ویجیاتو انیمیشن سوپر ماریو پرسودترین فیلم سال ۲۰۲۳ بود - ویجیاتو Gamingbolt

برچسب‌ها:

نظر شما