شناسهٔ خبر: 66524318 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهترین اسپیکر JBL کدام است/ ۵ محصول برتر اسپیکر جی بی ال

به جرات می‌توان گفت که در دنیای صداهای هیجان انگیز و صوت‌های مختلف، برند JBL یکی از بهترین و پرقدرت‌ترین برندهای موجود برای عرضه انواع اسپیکر و پارتی باکس در جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از تکنولایف، اگر در فکر خرید اسپیکر هستید، پس اول نیاز دارید تا با بهترین‌های یک برند معروف مانند جی بی ال آشنا شوید و بعد از آن خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

معرفی اسپیکر حرفه‌ای و مناسب مهمونی‌های بزرگ؛ بهترین پارتی باکس jbl 

پارتی باکس جی بی ال مدل PartyBox Ultimate یکی از بهترین پارتی باکس‌های این برند است که قدرت پرتاب صدای آن می‌تواند یک سالن ورزشی بسکتبال را به صورت کامل پوشش دهد. این اسپیکر از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و صدا را به صورت سه بعدی با گستره بالایی به گوش همه می‌رساند. اگر محدودیتی از لحاظ بودجه ندارید، پس می‌توانید برای سالن‌های بزرگ و فضاهای باز از پارتی باکس جی بی ال مدل PartyBox Ultimate استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید این پارتی باکس این است که برای اتصال به آن می‌توانید از کابل یا بلوتوث استفاده کنید. روی بدنه اسپیکر درگاه USB Type A، USB Type C و AUX هم قرار دارد؛ بنابراین اتصال به آن کار بسیار آسانی است.

اسپیکر حرفه ای قابل حمل جی بی ال، اسپیکر با بیس بالا

اگر می‌خواهید که برای لذت بردن از موزیک آن را با بیس بالایی گوش دهید و مانند پارتی باکس‌های موجود در بازار محدودیت حمل و نقل آن را نداشته باشید، می‌توانید روی خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Boombox ۳ حساب باز کنید. این اسپیکر یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار است که حدودا وزنی ۶ کیلوگرمی دارد و می‌تواند به دو حالت بی سیم و با سیم به انواع دستگاه‌های شما متصل شود. توان خروجی این دستگاه ۱۸۰ وات است که در مقایسه با سایر اسپیکرهای قابل حمل، توان خروجی بسیار بالایی به حساب می‌آید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Boombox ۳ یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل این برند از لحاظ بیس و قدرت پرتاب صدا است. این اسپیکر به صورت کامل می‌تواند پاسخگو مهمانی‌ها و دورهمی‌های شما باشد. یکی دیگر از مزیت‌های خرید این اسپیکر پشتیبانی آن از فناوری PartyBoost  است. این فناوری باعث می‌شود که بتوانید جهت ایجاد صدای استریو، چندین اسپیکر جی بی ال را به یک دیگر متصل کنید و از گستردگی صدا لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme ۳، اسپیکر میان رده و با کیفیت!

اگر برای خرید بودجه محدودی دارید و قصد دارید تا یکی از اسپیکرهای میان رده برند JBL را خریداری کنید؛ قطعا از مدل Xtreme ۳ گزینه مناسب‌تری پیدا نخواهید کرد. این اسپیکر به حالت قابل حمل طراحی شده و وزن و ابعادی تقریبا مناسب دارد و از همه مهم‌تر می‌تواند به طور کامل پاسخگو سالن‌های بزرگ و خانه‌هایی با متراژ ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر باشد. قدرت پرتاب صدا مهم‌ترین عامل در مقایسه و بررسی یک اسپیکر به حساب می‌آید که اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل xtreme ۳ کاملا با توان خروجی بالای ۱۰۰ وات می‌تواند تا ۱۵ ساعت برای شما موزیک پخش کند. در میان انواع اسپیکر جی بی ال معرفی شده در بازار، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Xtreme ۳ یکی از خوش قیمت‌ترین اسپیکرهای قابل حمل شمرده می‌شود که در کنار قیمت مناسب برای اکثر اقشار جامعه، دارای ویژگی‌هایی برابر با پارتی باکس‌های بزرگ و گران قیمت است.

بهترین اسپیکر JBL کدام است/ ۵ محصول برتر اسپیکر جی بی ال

بهترین اسپیکر jbl، اسپیکر جی بی ال مدل charge ۵، قابل حمل و ارزان قیمت!

اگر به دنبال خرید بهترین اسپیکر برای مهمان‌ها و فضاهای بزرگی مانند سالن‌های خانه و محل کار هستید؛ اما با توجه به قیمت‌های موجود در بازار، بودجه کمی برای آن کنار گذاشته‌اید؛ پس می‌توانید به فکر خرید اسپیکر jbl charge ۵ باشید. این اسپیکر در مقایسه با ویژگی‌هایی که دارد؛ به معنای واقعی از ارزش خرید بالایی برخوردار است؛ چرا که روی آن دکمه PartyBoost طراحی شده و از این نظر شما می‌توانید آن را در یک زمان به چندین اسپیکر دیگر از جی بی ال هم متصل کنید و صدایی با حجم بالاتر را دریافت کنید.

برای وصل شدن به اسپیکر جی بی ال مدل charge ۵ باید از برنامه بلوتوث استفاده کنید؛ اما خبر خوش اینجاست که با توجه به اینکه درگاه‌های تایپ A و تایپ C هم روی آن قرار گرفته‌اند، می‌توانید برای شارژ کردن دستگاه‌های دیگر از این اسپیکر استفاده کنید. در کنار تمام ویژگی‌های گفته شده، ۲۰ ساعت شارژدهی هم کاملا قابلیتی ارزشمند به حساب می‌آید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل clip ۴، کوچک و اقتصادی!

بهترین اسپیکر جی بی ال کوچک و بلوتوثی موجود در بازار جهانی، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل clip ۴ است که به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد و به دلیل طراحی و ارگونومی مناسبی که دارد؛ در لیست خرید افراد بسیاری قرار دارد. اسپیکر clip ۴ JBL با هر بار شارژ شدن می‌تواند تا ۱۰ ساعت به طور مداوم کار کند که با توجه به این قابلیت می‌تواند یک سفر طولانی را به طور کامل پوشش دهد. درمورد نحوه استفاده هم باید به این نکته اشاره کرد که برای اتصال به این اسپیکر باید از بلوتوث استفاده کنید و برای شارژ کردن آن هم به کابل تایپ C نیاز دارید.

بهترین اسپیکر JBL کدام است/ ۵ محصول برتر اسپیکر جی بی ال

چرا اسپیکر JBL بخریم؟ بهترین اسپیکر جی بی ال کدام است و از کجا بخریم؟ 

برند جی بی ال یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی به خصوص اسپیکر و پارتی باکس است که محصولات فراوانی را در قیمت‌های متفاوتی راهی بازار می‌کند. برای مثال اگر قصد دارید تا با حداقل بودجه ممکن به یک اسپیکر با کیفیت دست پیدا کنید، می‌توانید از اسپیکرهای اقتصادی جی بی ال استفاده کنید؛ همچنین شما می‌توانید انبوهی اسپیکرهای اقتصادی، میان رده و پرچمدار را با کیفیت‌های بالا در سایت فروشگاه تکنولایف مشاهده کنید و برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما