شناسهٔ خبر: 66510600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان رامسر از برپایی یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهار نارنج با هدف معرفی و جذب گردشگران در رامسر، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: یازدهمین جشنواره شکوفه‌های "بهار نارنج" اواخر اردیبهشت ماه در رامسر برگزار می‌شود.

 نادر سحرخیز با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهار نارنج در ۲۹ اردیبهشت ماه در پردیس موزه‌ای رامسر افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناساندن بیشتر فواید شکوفه‌های بهار نارنج، شادی‌آفرینی برای مردم بومی و شناخت پتانسیل‌های محلی است.

او فراهم سازی شرایط مناسب برای تولید و استفاده از تجربه‌های موفق چشنواره‌های از این دست در نقاط مختلف استان و کشور را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

سحرخیز گفت: نمایشگاه لوازم قدیمی کشاورزی، صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، تولیدات عمومی دفع آفات، نمایشگاه کتاب نویسندگان رامسر، طراحی و گرافیک دانشجویان و دانش‌آموزان، نمایشگاه عکس، اجرای موسیقی سنتی، سرنانوازی، دهل و نقاره، عرضه و تولید مربا و عرق بهار نارنج، طبخ غذا‌های محلی و شیرینی سنتی تولید شده از بهار نارنج، ارایه صنایع‌دستی رامسر، از جمله برنامه‌هایی است که در یازدهمین چشنواره شکوفه‌های بهاری برنامه‌ریزی شده است.

او در پایان گفت: در این مراسم از افراد موفق و فعال در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تقدیر خواهد شد.

یازدهمین چشنواره شکوفه‌های بهاری از۲۹ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در پردیس موزه‌ای بنیاد رامسر برپا خواهد شد.

نظر شما