شناسهٔ خبر: 66870297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهرک صنعتی پاسارگاد در مسیر توسعه

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پاسارگاد فراهم و با ۵۵ سرمایه گذار قرارداد منعقد شده است.

صاحب‌خبر -

شهرک صنعتی پاسارگاد در مسیر توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، سید مسعود عظیمی در بازدید از این شهرک صنعتی گفت: شهرک صنعتی  پاسارگاد به علت قرار گرفتن در امتداد بزرگراه شیراز به اصفهان از موقعیت ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذار برخوردار است و با بهره برداری از طرح‌های صنعتی درحال ساخت، شاهد تحقق جهش تولید در شهرستان پاسارگاد خواهیم بود.
عظیمی افزود: شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت ۴۸ هکتار از ظرفیت استقرار ۱۶۰ واحد با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر برخوردار است و تاکنون ۵۵ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که ۵ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال برای ۱۲۰ نفر در مرحله بهره‌برداری است.
در دو سال اخیر پروژه‌های زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری، شبکه فاضلاب و شبکه روشنایی با اعتباری افزون بر ۸ میلیارد تومان اجرایی شده است.
وی افزود: در مجموع ، تاکنون ۲۰ طرح نظیر زیرسازی و آسفالت، شبکه توزیع آب، شبکه ۲۰ کیلو ولت برق داخلی، مخزن هزار متر مکعبی، ساختمان نگهبانی، خط انتقال آب، حفاری و تجهیز چاه آب و جدول گذاری، شبکه گاز و جاده دسترس انجام شده و این شهرک صنعتی از همه امکانات زیرساختی برخوردار و آماده جذب سرمایه‌گذار است.
عظیمی بر سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه خط انتقال ۲۰ کیلوولت برق اختصاصی دومداره شهرک صنعتی پاسارگاد از پست قادر آباد با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان تاکید کرد و گفت: این خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر از سال ۱۳۹۵ آغاز و تاکنون حدود ۱۴ کیلومتر آن اجرا شده است که امیدواریم با رفع موانع اجرایی طرح و رفع معارضین، نیمه اول امسال تکمیل شود و به بهره برداری برسد.

نظر شما