شناسهٔ خبر: 66508879 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

برنارد هیل، بازیگر پادشاه تئودن در ارباب حلقه‌ها درگذشت

بدرود پادشاه دوست‌داشتنی / IGN

صاحب‌خبر -

صبح روز یکشنبه برنارد هیل (Bernard Hill)، بازیگر پادشاه تئودن در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون، در ۷۹ سالگی فوت کرد. 

نماینده برنارد هیل خبر فوت این بازیگر را به BBC اعلام کرد، اما به دلیل این اتفاق اشاره‌ای نکرد. هیل در فیلم‌‌ تایتانیک نیز حضور و نقش کاپیتان اسمیت را برعهده داشت. از دیگر آثار او نیز می‌توان Gandhi و The Scorpion King را نام برد، با این وجود خیلی‌ها هیل را به عنوان پادشاه تئودن در فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King می‌شناسند. 

The Reponder یکی از آخرین آثار برنارد هیل محسوب می‌شود، سریالی که مارتین فریمن بازیگر نقش اصلی آن است. این خبر توجه بسیاری از طرفداران ارباب حلقه‌ها را جلب کرده و بسیاری از آن‌ها به تمجید از نقش‌‌آفرین برنارد هیل پرداخته‌اند که در یکی از به یادماندی‌ترین سکانس‌ها تاریخ سینما حضور داشت. 

برنارد هیل، بازیگر پادشاه تئودن در ارباب حلقه‌ها، برنارد هیل، بازیگر پادشاه تئودن در ارباب حلقه‌ها،

هیل از والدینی از طبقه کارگر در سال ۱۹۴۴ به دنیا آمد. پس از پایان کالج در راشولم، او به عنوان نقشه بردار آموزش دید، اما رویای بازیگری را در سر داشت. با وجود تمام علاقه‌ای که هیل به بازیگری داشت، اما گفته بود که هرگز نمی‌خواهد مثل دیگر بازیگران بریتانیایی به لس آنجلس نقل مکان کند.

چندتا از این اصطلاحات ویدیوگیمی رو می‌دونید؟ | قسمت دوم

برنارد هیل، بازیگر پادشاه تئودن در ارباب حلقه‌ها درگذشت - ویجیاتو برنارد هیل، بازیگر پادشاه تئودن در ارباب حلقه‌ها درگذشت - ویجیاتو

IGN

برچسب‌ها:

نظر شما