شناسهٔ خبر: 66481249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

شهردار شیراز:

پروژه نیمه تمام در شیراز وجود ندارد

شهردار شیراز گفت: در این شهر پروژه نیمه تمامی وجود ندارد و با همه مشکلاتی که وجود دارد شهرداری شیراز و شورای شهر در حال تلاش است که تمام پروژه‌ها را به اتمام برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، پنجمین بازدید شهردار شیراز به همراه خبرنگاران از روند اجرای نوبت شب پروژه‌های عمرانی بزرگ مقیاس در سال ۱۴۰۳ انجام شد .


در اولین مکان بازدید به سراغ پروژه تقاطع غیر هم‌سطح قائم - رحمت، بلوار رحمت، ابتدای احمدی شمالی رفتیم.
محمدهادی ایمانیه در این بازدید حضور یافت و ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: باید خداوند را شاکر باشیم که ما امتی هستیم که اهل‌بیت را دوست داریم.


وی افزود: بارش بسیار خوبی را در امسال داشتیم که خدا را شاکر هستیم، دلیل لطف خداوند دوستی و همدلی و همکاری دلسوزانه مردم با یکدیگر هستند و باعث شده است که لطف خداوند را شاهد باشیم.


استاندار فارس با ابراز خوشحالی نسبت به بارش رحمت الهی گفت: با بارندگی در این چند روز میزان بارندگی در این استان به ۲۳۴ میلی‌متر رسید.


وی ادامه داد: امیدواریم این دوستی و همکاری‌های دستگاه‌ها ادامه پیدا کند همچنین با حفظ محیط زیست و هوای خوب شیراز کمک کنیم که نعمت خداوند افزایش یابد.


ایمانیه یادآور شد: خوشحالیم که این تقاطع می‌تواند دسترسی از سمت جنوب به حرم‌های مطهر آستانه و شاه‌چراغ (ع) متصل کند.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه با حضور و نگاه استاندار فارس پروژه‌ها انجام شده است، اضافه کرد: در این شهر پروژه نیمه تمامی وجود ندارد و با همه مشکلاتی که وجود دارد شهرداری شیراز و شورای شهر در حال تلاش است که تمام پروژه‌ها را به اتمام برساند.


شهردار شیراز افزود: در خط دو مترو پیشرفت بسیار خوبی را داشته‌ایم همچنین در تقاطع سفیر - رحمت هم این مشکل را داریم و در پنج ماه دیگر باید برق فشارقوی جا به جا شود.


محمدامین در حاشیه بازدید از این پروژه گفت: این تقاطع با هدف کنترل ترافیک در بلوار رحمت در حال ساخت است و بعد از احداث تقاطع مردم از این پل عبور می‌کنند همچنین این تقاطع دسترسی از سمت جنوب این شهر به تمامی حرم‌های مطهر و بافت تاریخی متصل می‌کند.


وی افزود: این پروژه پیشرفت فیزیکی ۲۷ درصدی را داشته است که در حال حاضر در حال تکمیل ستون‌ها و شمع‌ها است.


 معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه این طرح با همکاری آب منطقه‌ای فارس انجام می‌شود، ادامه داد: یکی از معارض این پروژه دکل‌های فشار قوی در این منطقه بود که سه دکل مرتفع شد و افزایش ارتفاع پیدا کرده است.


به گفته وی هزینه پروژه با تملک یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظر شما