شناسهٔ خبر: 66461726 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

۲ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش/ برنامه‌های استخدامی سال ۱۴۰۴ اعلام شد ۲ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش/ برنامه‌های استخدامی سال ۱۴۰۴ اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، وزیر آموزش‌ و پرورش ضمن یادآوری برگزاری آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی در روز جمعه (۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گفت: طی این آزمون، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند. رضامراد صحرایی، وزیر آموزش‌ و پرورش با

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، وزیر آموزش‌ و پرورش ضمن یادآوری برگزاری آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی در روز جمعه (۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) گفت: طی این آزمون، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی به دست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند، افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌ و پرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه متبوعش گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

ثبت‌نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود «۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳» برگزار شود اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه «چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳» موکول شد.

منبع: sharghdaily-929066

نظر شما