شناسهٔ خبر: 66712905 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قادری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مدیران ناکارآمد باید به خانه بروند/ مردم جرات سرمایه‌گذاری در بورس را ندارند

منتخب مجلس دوازدهم به تشريح نکاتی درباره مهمترین ماموریت‌های مجلس دوازدهم پرداخت.

صاحب‌خبر -

جعفر قادری منتخب مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: مردم به دلیل رشد تورم و تحریم‌ها تحت فشار اقتصادی زیادی هستند و نمایندگان موظفند برای آن چاره اندیشی عملیاتی داشته باشند. 

وی افزود: مجلس دوازدهم باید حواشی را کنار بگذارد و با وضع قوانین مناسب و نظارت بر اجرای آن شرایط اقتصادی جامعه را بهبود ببخشد. 

قادری متذکر شد: به نظر می‌رسد که مجلس آتی باید تلنگری جدی به دولت بزند چرا که متاسفانه برخی اشخاص پست‌های مدیریتی را اشغال کرده اند، اما عملا کارایی ندارند و بهتر است به خانه بروند و بگذارند اشخاص دلسوز، کاردان و جسور مدیریت امور را بر عهده بگیرند.

منتخب مجلس دوازدهم تاکید کرد: راه‌های برون رفت از معضلات و مشکلات فعلی و حل دغدغه معیشتی مردم زیاد هستند و نمایندگان باید با اراده محکم و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های ممکن به بر جنگ اقتصادی غلبه کنند.

قادری ادامه داد:در حالی که عمری از مجلس یازدهم باقی نمانده حدود پنجاه طرح و لایحه هنوز در نوبت صحن هستند و قطعا فرصت برای به نتیجه رساندن آن وجود ندارد و معتقدم که مجلس در برخی زمینه‌ها کند عمل کرد و بازدهی لازم را نداشت. به عنوان مثال تذکرات، اخطار‌ها و نطق‌هایی که برخی نمایندگان وقت مجلس را با آن می‌گیرند چه دردی از جامعه دوا می‌کند و چه گره‌ای را بلز کرد.

منتخب مجلس دوازدهم درباره نقش نمایندگان در تحقق شعار سال متذکر شد: زیر ساخت‌های لازم برای مشارکت مردم در اقتصاد وجود دارد و آیین نامه‌های آن سریعا باید ابلاغ شود.

قادری گفت: باید برای مشارکت مردم در اقتصاد برنامه ریزی داشته باشیم تا قضیه بورس پیش نیاید، چرا که اکنون مردم جرات ندارند در بورس سرمایه گذاری کنند چرا که شاخص‌ها ثبات ندارد بنابراین باید مدل‌های جدیدی که کف سود را برای اشخاص جامعه تامین می‌کند را طراحی کنیم.

نظر شما