شناسهٔ خبر: 66444779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون رئیس جمهور: نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور به ۹ درصد کاهش یافت

ساری - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه، همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد بدون هیچ محدودیتی با شرکت در آزمون، استخدام می شوند، گفت: نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور به ۹ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از معلمان ایثارگر بابل افزود: با اهتمام دولت همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد با هر مدرک تحصیلی استخدام خواهند شد مگر در موارد خاص که مشکل گزینشی داشته باشند.

وی اظهار داشت: نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری قبل از این دولت ۲۰ درصد بود که در شرایط فعلی با همکاری دولت و مجلس به ۹ درصدکاهش یافته است.

وی افزود: همه تلاش ها بر این است تا پایان دولت سیزدهم نرخ بیکاری در خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به زیر پنج درصد برسد.

معاون رئیس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: فراخوان استخدام فرزندان خانواده شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد در دو مرحله تمدید شد تا همه بتوانند در آزمون شرکت کنند.

معاون رئیس جمهور: نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور به ۹ درصد کاهش یافت

قاضی زاده هاشمی با بیان این که، دولت برای بهبود معیشت خانواده ایثارگران همانند احاد مردم دغدغه دارد، خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت معیشت و درمان خانواده های شهدا و جانبازان در سال جاری بهبود می یابد.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: معلمی کمال آن شهادت است و شهید مطهری یک الگوی بی نظیر در تاریخ محسوب می شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: شهدا نه تنها چراغ راه زندگی ما محسوب می شوند بلکه چگونه جاودانه شدن را هم به ما می آموزند و ما باید از آنها درس بگیریم.

نظر شما