شناسهٔ خبر: 66792868 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان:

حضور شهید رییسی در کنار ورزشکاران نقش موثری در توسعه ورزش داشت

سنندج_ معاون ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: حضور شهید رییسی در کنار جامعه ورزشکاران و قهرمانان و حمایت‌های دلگرم کننده و امیدبخش ایشان نقش موثری در توسعه ورزش کشور داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد خاکی در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی کشور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در تبریز اظهار کرد: «الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ». «(صابران) کسانی هستند که هرگاه مصیبتی به آنها رسد، می‌گویند: ما از آنِ خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.»

وی افزود: شهادت سیدابراهیم رئیسی خادم الرضا و رئیس جمهور دلسوز و مردمی کشورمان که تا آخرین لحظات زندگی‌اش از تلاش برای پیشرفت میهن ایران اسلامی عزیزمان دریغ نورزید جامعه ورزشی استان کردستان را در غم و اندوه فراوان فرو برد.

وی اعلام کرد: سه سفر استانی به کردستان در سه سال زمامداری دولت سیزدهم و مصوب کردن اعتبارات ویژه برای پروژه‌های کلان توسعه در این استان و تکمیل ابر پروژه‌هایی که سالیان سال برجای مانده بودند شخصیت آن بزرگوار را در افکار عمومی استان کردستان به عنوان نماد خدمت و در کنار محرومان ایستادن شناسانده بود.

خاکی یادآور شد: حضور در کنار جامعه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و حمایت‌های دلگرم کننده و امیدبخش آن شهید والامقام نقش مؤثری در توسعه ورزش کشور در سال‌های اخیر داشت و بدون شک جامعه ورزشی کشور به ویژه ورزشکاران کردستانی هیچگاه یاد و خاطره آن شهید خدمتگزار را از یاد نخواهند برد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: جامعه ورزش استان کردستان همچون سایر اقشار مردم کشورمان با دلی آکنده از اندوه و تأثر شهادت رئیس جمهور انقلابی و مردمی و یاران همراهش را در این سانحه ناگوار به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم سرافراز ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و دوباره با آرمان‌های شهدا بیعت تازه کرده و هم پیمان خواهند شد تا با توکل بر خداوند بلندمرتبه بر راه آنان استوار بمانند.

نظر شما