شناسهٔ خبر: 66792885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

الگوگیری از شهید رجایی و شهید رئیسی می‌تواند تحول ایجاد کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدیریت اجرایی با الگوگیری از شهید رجایی و شهید رئیسی می‌تواند تحول ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که آیت‌الله رئیسی شخصیتی با ویژگی‌های بلند معنوی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی بود، اظهار کرد: رفتن چنین شخصیت‌هایی تسلیت دارد و در عین حال که خودشان در مقام بلند نائل می‌شوند و در جوار رحمت الهی، مهمان علی بن موسی الرضا قرار می‌گیرند و راه بسیار روشنی برای مردم می‌گذارند، تبریک دارد، بنابراین من در وهله اول هم تبریک و هم تسلیت می‌گویم.

وی افزود: مرحوم سید ابراهیم رئیسی در دستگاه قضا، بازرسی کشور، آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری کارنامه درخشان دارند و توانستند گام‌های بلندی بردارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به کارنامه درخشان شهید رئیسی تصریح کرد: همواره با روحیه خستگی ناپذیر در میدان خدمت به مردم حضور داشت و امکانات مملکت را برای مردم به کار می‌گرفت.

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و احیا کردن سرمایه‌های کشور و ایجاد تولید و اشتغال مواردی ناچیز از خدمات او است.

وی با بیان این‌که مدیریت اجرایی با الگوگیری از شهید رجایی و شهید رئیسی، می‌تواند تحول ایجاد کند، بیان کرد: شهید رئیسی، رجایی دوم است و حتی می‌توان گفت کارنامه درخشان‌تر و روشن‌تری دارند، شهید رجایی در مدت کمی توانستند بدرخشند و شهید رئیسی با وجود فرصت بیشتر و استفاده از همین فرصت، توانستند از خودشان راهی بگذارند که می‌تواند تحولی در مدیریت آینده کشور ایجاد کند.

نظر شما