شناسهٔ خبر: 66792838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور گسترده مردم در دانشگاه تهران و مسیرهای منتهی به دانشگاه

خیل عظیمی از مردم از ساعات اولیه بامداد امروز برای اقامه نماز بر پیکر شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای همراه از مسیر‌های مختلف به سمت دانشگاه تهران در حال حرکت هستند.

صاحب‌خبر -
حضور گسترده مردم در دانشگاه تهران و مسیرهای منتهی به دانشگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، انبوهی از مردم از ساعات اولیه بامداد امروز برای اقامه نماز بر پیکر شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای همراه از مسیر‌های مختلف به سمت دانشگاه تهران در حال حرکت هستند.

خبر‌ها از حضور گسترده مردم پیش از آغاز رسمی مراسم در دانشگاه تهران و محل برگزاری مراسم حکایت دارد.

<div id="video-display-embed-code_11140480"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240795/11140480?width=600&height=350"></script></div>

پیکر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه امروز در تهران تشییع می‌شود. رهبر معظم انقلاب تا دیگر در دانشگاه تهران بر پیکر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه نماز اقامه می‌کنند.

پس از اقامه نماز پیکر خادم الرضا رئیس جمهور شهید و همراهانش از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برای انتقال به مشهد تشییع می‌شود.

 

حضور گسترده مردم در دانشگاه تهران و مسیرهای منتهی به دانشگاهمراسم وداع با پیکر خادم الرضا رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه دیشب با حضور گسترده مردم در مصلی تهران برگزار شد.

 

نظر شما