شناسهٔ خبر: 66797864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگرداندن شرکت کنندگان در مراسم تشییع در پایتخت

­ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت برای بازگرداندن شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه به مبادی اولیه تقویت شد.

صاحب‌خبر -

تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگرداندن شرکت کنندگان در مراسم تشییع در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل شهردار تهران گفت: با توجه به حضور گسترده شهروندان در مراسم تشییع پیکر خادم الرضا رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای همراه، برای انتقال شهروندان به مبادی اولیه ناوگان حمل و نقل عمومی تقویت شد.

محسن هرمزی در حاشیه مراسم تشییع شهدا افزود: سرفاصله حرکت قطار‌ها با اعزام ۲۰ قطار فوق العاده به ۳ دقیقه کاهش یافت و در مقاطعی به علت ازدحام جمعیت امکان تخلیه مسافر در دو ایستگاه تئاتر شهر و انقلاب وجود نداشت، اما این مسئله نیز مرتفع شد.

معاون شهردار تهران گفت: اتوبوس‌های شرکت واحد هم علاوه بر مسیر‌های حرکتی خود در ۱۲ نقطه و در میادین اصلی و مهم مستقر شده و به خدمت رسانی مشغول هستند.

محسن هرمزی افزود: ۲۰۰ دستگاه ون نیز برای جابجایی شهروندان در محل‌های تعیین شده، مستقر شدند تا شهروندان را به مبادی اولیه منتقل کنند.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه خدمت رسانی تا اخرین شهروند و تا ساعتی بعد از اتمام مراسم ادامه خواهد داشت، افزود: رئیس جمهور شهید نگاه و توجه خاصی به حمل و نقل عمومی به خصوص مترو داشتند بگونه‌ای که با دستور شخص ایشان گره تکمیل مترو پرند بعد از ۱۸ سال باز و با کمک دولت، خطوط فعلی تکمیل شد.

محسن هرمزی با اشاره به نقش رئیس جمهور شهید در قرارداد ۶۳۰ واگن با تاکید بر اینکه با دستور شخص ایشان گره ۵ ساله واگن‌های مترو رفع شد، افزود: به یاد دارم که در مسیر بازدید از متروی پرند، گزارشی از وضع برقی سازی و تاثیر آن در کاهش آلودگی ارائه کرده و این مسئله سبب شد که آیت الله رئیسی در روند برقی سازی به شهرداری تهران‌کمک کند و حالا بسیار ناراحتم که آیت الله رئیسی ثمره این قرار داد را نمیبینید، زیرا قرارداد چین در جریان است و ایشان در آیین ورود این خودرو‌ها حاضر نخواهند بود، اما از یاد نخواهیم برد که برقی سازی در تهران ثمره نگاه ویژه رئیس جمهور است.

نظر شما