شناسهٔ خبر: 66437085 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

وس بال: فیلم Legend of Zelda باید واقع‌گرایانه‌ باشد

نه چیزی شبیه آواتار / polygon

صاحب‌خبر -

همانطور که می‌دانید فیلم افسانه زلدا (Legend of Zelda) در دست ساخت قرار دارد و وس بال از سوی نینتندو و سونی برای کارگردانی آن انتخاب شده‌اند، با این وجود به نظر می‌رسد که ایده‌های اولیه وس بال با برنامه فعلی او فرق داشتند.

وس بال در سال ۲۰۱۰ و حتی قبل‌تر از آنکه اولین فیلم خودش، The Maze Runner، را کارگردانی کند، در توییتر گفته بود که در فکر ساخت یک فیلم از Legend of Zelda است که همه چیز با موشن کپچر ضبط شده. سری فیلم‌های Avatar منبع الهام بال بودند که توسط جیمز کامرون به همین شکل ساخته شده و از همه نظر یک موفقیت محسوب می‌شوند. 

با این وجود پس از همکاری با استودیو Weta FX و تمرکز بسیار زیاد Kingdom of the Planet of the Apes روی فیلم‌برداری موشن کپچر، نظر وس بال درباره فیلم افسانه زلدا تغییر کرده است. او در مصاحبه با Polygon اعلام کرد که اقتباس از Legend of Zelda کمی واقع گرایانه‌تر خواهد بود، ولی بیشتر از اجازه ندارد چیزی بگوید.

فیلم Zelda فیلم Zelda

بال در گذشته گفته بود فیلم زلدا قرار است یک تجربه ماجراجویی و فانتزی عالی باشد که بیشتر شبیه یک اثر لایو اکشن از میازاکی خواهد بود. آوی آراد (Avi Arad) با سابقه کار روی سری فیلم مرد عنکبوتی تهیه کننده The Legend of Zelda خواهد بود و کمپانی نینتندو و Sony Pictures برای ساخت این اقتباس با یک دیگر همکاری می‌کنند. 

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان، تیم بازیگری و تاریخ اکران اقتباس لایو اکشن The Legend of Zelda در دسترس قرار ندارد.

بچه‌های ویجیاتو پی‌سی گیمرن یا کنسول باز؟ | مقایسه‌ی کامپیوتر و کنسول

وس بال: فیلم Legend of Zelda باید واقع‌گرایانه‌ باشد - ویجیاتو وس بال: فیلم Legend of Zelda باید واقع‌گرایانه‌ باشد - ویجیاتو polygon

برچسب‌ها:

نظر شما