شناسهٔ خبر: 66421604 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

تربیت بدنی

مسابقات دارت "یکشنبه های ورزشی" در خوابگاه های دانشجویی برگزار شد

مسابقات دارت "یکشنبه های ورزشی" روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه، در خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بهشتی- به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، مسابقات دارت "یکشنبه های ورزشی" روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه، در خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

دکتر رستمی نژاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه در این باره اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تحول فعالیت های ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، طرح «یکشنبه های ورزشی» به منظور ایجاد محیطی سرشار از شادی و نشاط و افزایش تحرک بدنی و ترغیب دانشجویان به فعالیت های ورزشی با مسابقات دارت روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در خوابگاه های گل نرگس، زینب، دانش، شهید آوینی و شهید رحیمی این دانشگاه با حضور فعال رابطین ورزشی خوابگاه ها برگزار شد.

وی افزود: مسابقات ورزشی رشته دارت با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر در خوابگاه های دانشجویی برگزار و فضای ورزشی همراه با نشاط و سلامتی برای این عزیزان فراهم شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تاکید کرد: این طرح در گام اول به صورت ۸ هفته متوالی با هشت رشته تنیس روی میز، دارت، داژبال، طناب کشی، فوتبال روی میز، طناب زنی و فیفا ۲۱ برگزار خواهد شد. نفرات برتری که در هر خوابگاه در این پویش شرکت می نمایند هر هفته بین ۱ تا ۱۰ امتیاز می گیرند و در پایان هشت هفته جمع امتیاز های دانشجویان در سراسر کشور به اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت ارسال می شود و با انجام ۲ قرعه کشی بین همه عزیزان شرکت کننده و همینطور دانشجویان شرکت کننده در سه سطح امتیازی جوایز ارزنده ای شامل دوچرخه و وسایل ورزشی، سفرهای تفریحی و زیارتی و... اهدا خواهد شد.

مسابقات دارت "یکشنبه های ورزشی" در خوابگاه های دانشجویی برگزار شد

جهت مشاهده نفرات برتر اول تا سوم هر خوابگاه به ترتیب اینجا کلیک نمائید.

نظر شما