شناسهٔ خبر: 66421604 - سرویس علمی-فناوری
منبع: مفدا | لینک خبر

تربیت بدنی

مسابقات دارت "یکشنبه های ورزشی" در خوابگاه های دانشجویی برگزار شد

مسابقات دارت "یکشنبه های ورزشی" روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه، در خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بهشتی- به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه، مسابقات دارت "یکشنبه های ورزشی" روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه، در خوابگاه های دانشجویی برگزار شد.

دکتر رستمی نژاد مدیر تربیت بدنی دانشگاه در این باره اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تحول فعالیت های ورزشی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، طرح «یکشنبه های ورزشی» به منظور ایجاد محیطی سرشار از شادی و نشاط و افزایش تحرک بدنی و ترغیب دانشجویان به فعالیت های ورزشی با مسابقات دارت روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در خوابگاه های گل نرگس، زینب، دانش، شهید آوینی و شهید رحیمی این دانشگاه با حضور فعال رابطین ورزشی خوابگاه ها برگزار شد.

وی افزود: مسابقات ورزشی رشته دارت با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر در خوابگاه های دانشجویی برگزار و فضای ورزشی همراه با نشاط و سلامتی برای این عزیزان فراهم شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تاکید کرد: این طرح در گام اول به صورت ۸ هفته متوالی با هشت رشته تنیس روی میز، دارت، داژبال، طناب کشی، فوتبال روی میز، طناب زنی و فیفا ۲۱ برگزار خواهد شد. نفرات برتری که در هر خوابگاه در این پویش شرکت می نمایند هر هفته بین ۱ تا ۱۰ امتیاز می گیرند و در پایان هشت هفته جمع امتیاز های دانشجویان در سراسر کشور به اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت ارسال می شود و با انجام ۲ قرعه کشی بین همه عزیزان شرکت کننده و همینطور دانشجویان شرکت کننده در سه سطح امتیازی جوایز ارزنده ای شامل دوچرخه و وسایل ورزشی، سفرهای تفریحی و زیارتی و... اهدا خواهد شد.

مسابقات دارت "یکشنبه های ورزشی" در خوابگاه های دانشجویی برگزار شد

جهت مشاهده نفرات برتر اول تا سوم هر خوابگاه به ترتیب اینجا کلیک نمائید.