شناسهٔ خبر: 66376998 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

اکران فیلم Kraven the Hunter چهار ماه عقب افتاد

دریافت یک اکران کریسمسی / Variety

صاحب‌خبر -

سونی تاریخ اکران دو فیلم Kraven the Hunter و Karate Kid را چند ماه عقب انداخت تا تغییراتی در برنامه سینمایی این شرکت ایجاد شود.

فیلم Kraven the Hunter که ابتدا قرار بود در آگوست راهی صفحه نمایش سینماها شود، اکنون تا ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ معادل ۲۳ آذر ۱۴۰۳ تاخیر خورده است. این فیلم به جای Karate Kid اکران خواهد شد که از این تاریخ به ۳۰ می ۲۰۲۵، معادل ۹ خرداد ۱۴۰۴ انتقال یافته است. در واقع Karate Kid اکنون بعد از سیزن ششم و پایانی سریال Cobra Kai از راه می‌رسد.

فیلم Kraven the Hunter داستان «کریون شکارچی» را دنبال می‌کند، یکی از دشمنان مرد عنکبوتی. در این فیلم داستان ریشه‌های این شخصیت پیش از آغاز دشمنی‌اش با Spider-Man را مشاهده می‌کنیم. علاوه بر ارون تیلور-جانسون در نقش کریون، بازیگران دیگری همچون آریانا دیبوز، فرد هشینگر، آلساندرو نیوولا، کریستوفر ابوت و راسل کرو در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

اکران فیلم Kraven the Hunter چهار ماه عقب افتاد - ویجیاتو اکران فیلم Kraven the Hunter چهار ماه عقب افتاد - ویجیاتو

فیلم کریون شکارچی توسط جی سی چندور کارگردانی شده و نویسندگی فیلم‌نامه آن توسط ریچارد وِنک، آرت مارکوم و مت هالووی انجام شده است. آوی آراد، مت تالماش و دیوید هاوس‌هولتر تهیه‌کنندگی فیلم را انجام داده‌اند.

از طرفی دیگر در فیلم Karate Kid شاهد نقش‌آفرینی بن ونگ در نقش کاراته کید، و بازگشت جکی چان و رالف ماکیو هستیم. سیدی استنلی، مینگ-نا ون، آرامیس نایت و وایات اولف از دیگر بازیگران این فیلم هستند. جاناتان انتویسل به‌عنوان کارگردان، راب لیبر به‌عنوان نویسنده فیلم‌نامه و کرن روزنفلت به‌عنوان تهیه‌کننده روی این فیلم کار کرده‌‎اند.

داستان شرود ؛ پادشاه بازی های شوتر

اکران فیلم Kraven the Hunter چهار ماه عقب افتاد - ویجیاتو اکران فیلم Kraven the Hunter چهار ماه عقب افتاد - ویجیاتو Variety

نظر شما