شناسهٔ خبر: 60210744 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟

صاحب‌خبر -

شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در رویداد پلی استیشن بود که استودیو اینسامنیاک گیمز دو بازی جدید معرفی کرد و طرفداران پلی استیشن را شگفت‌زده کرد.

اولین بازی جدید این استودیو، قسمت دوم بازی Spider-Man است که ادامه داستان پیتر، مایلز و مری جین را روایت می‌کند و دومین بازی هم یک آی‌پی جدید مربوط به شخصیت ولورین است.

چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟ - ویجیاتو چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟ - ویجیاتو

حالا بعد از ۲ سال سکوت خبری، کم کم به رویداد جدید پلی استیشن نزدیک می‌شویم و در این بین طرفداران اسپایدرمن بی شک منتظر اطلاعات جدیدی از این بازی هستند. خبر خوش اینکه هفته پیش، سونی به همراه استودیو اینسامنیاک گیمز کمیکی را معرفی کردند که پیش درآمد بازی Spider-Man 2 محسوب می‌شود و در این کمیک شاهد حس و حال جدید مردان عنکبوتی هستیم.

کمیکی که به ما نشان می‌دهد پیتر پارکر قرار است به یک استاد دانشگاه تبدیل شود، مایلز مورالز عضو یک گروه موسیقی شده و مری‌جین هم در ساختمان دیلی‌بیوگل که حالا جی‌جونا‌جیمسون آن را خریده به عنوان خبرنگار مشغول به کار است.

چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟ - ویجیاتو چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟ - ویجیاتو

علاوه بر این موضوع شاهد یک دشمن قدیمی و یک دشمن جدید در این کمیک هستیم که پیتر و مایلز به کمک هم با آن‌ها مبارزه می‌کنند.

دشمن قدیمی که با آن رو به رو می‌شویم Tarantula نام دارد که با ۴ بازوی مکانیکی شبیه به یک عنکبوت واقعی رفتار می‌کند؛ اما دشمن جدیدی که پیتر با آن در این کمیک رو در رو می‌شود The Hood نام دارد؛ شخصی شنل به سر که قدرت‌های جادویی دارد، می‌تواند ناپدید شود و با دو سلاح به دشمنان خود حمله می‌کند.

بازی Spider-Man 2 پاییز امسال برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و به احتمال زیاد در رویداد جدید پلی استیشن شاهد اطلاعات تازه‌ای از بازی هستیم.

نظر شما