شناسهٔ خبر: 66342786 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

دوج رم 1500 RHO معرفی شد؛ پیکاپ غول پیکر آمریکایی برای عاشقان آفرود

صاحب‌خبر -

شرکت خودروسازی آمریکایی رم تراکس از پیکاپ غول پیکر جدیدی با نام دوج رم RHO 1500 رونمایی کرده که با مشخصات و توان فوق‌العاده می‌تواند برای عاشقان آفرود بهترین گزینه باشد.

اگر از علاقه مندان به اخبار خودرو باشید، احتمالا شرکت آمریکایی رم تراکس و پیکاپ‌های مشهورش را می‌شناسید. شرکت آمریکایی رم تراکس در واقع زیرشاخه‌ای از گروه تولیدی استلانتیس است که پیکاپ‌های تولیدی آن به «دوج رم» شهرت دارند.

قطع شدن خط تولید دوج رم TRX 1500 در سال گذشته، خبر شوکه‌ کننده‌ای بود که باعث شد تا بسیاری از این شرکت ابراز نارضایتی کنند اما امسال گویا با رونمایی دوج رم RHO 1500 قصد دارد تا دوباره طرفدارانش را متحیر کند. این خودرو که جدیدترین مدل برای سال 2025 است مشخصات جذابی دارد که می‌تواند گزینه مورد علاقه عاشقان آفرود باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا به اطلاعات جالبی در مورد دوج رم RHO 1500 برسید.

دوج رم RHO 1500

طبق اطلاعات ارائه شده در بیانیه مطبوعاتی رم، این خودرو از یک موتور 3.0 لیتری توئین توربو خطی 6 با خروجی بالا قدرت گرفته که می‌تواند 540 اسب بخار قدرت و 521 پوند فوت نیرو را تحویل راننده دهد. مورد جالبی که در این بیانیه به صراحت اعلام شد، این بود که دوج رم RHO 1500 به هیچ وجه برای جایگزینی Ram TRX معرفی نشده و اصولا خودروهایی مانند فورد رپتور مد نظر این پیکاپ قرار دارد.

دوج رم RHO 1500 دوج رم RHO 1500

شتاب صفر تا 70 کیلومتر در ساعت برای این خودرو تنها در مدت زمان 4.6 ثانیه ثبت شده که با توجه به وزن و ابعاد آن می‌توان نتیجه مطلوبی باشد. بدنه داشبورد به انواع صفحه نمایش‌ها در ابعاد مختلف مجهز شده که هر کدام عمکلرد خاص خود را دارند.

امکانات پیکاپ دوج رم

از آنجایی که این خودرو برای سفرهای آفرودی ساخته شده در نتیجه برای سیستم تعلیق، هنگام انتخاب لاستیک‌های 35 اینچی از کمک فنرهای Bilstein Black Hawk و فاصله 11.8 اینچی از سطح زمین را در نظر گرفته‌اند. این پیکاپ دارای محور عقب Dana 60 و یک جعبه انتقال بورگ-وارنر است تا بتواند از پس عبور هر نوع صخره‌ای بربیاید.

دوج رم RHO 1500 دوج رم RHO 1500

جلوپنجره نیز برای جریان بهتر هوا بازطراحی شده و تعدای نشان و برچسب ویژه نیز نصب کرده‌اند تا همه متوجه شوند واقعا شما چه خودرو فوق‌العاده‌ای دارید. قیمت این پیکاپ حدودا 70 هزار دلار در نظر گرفته شده که در سه ماه سوم سال جاری در دسترس خواهد بود.

دوج رم RHO 1500 دوج رم RHO 1500

حالا شما مخاطبین گجت نیوز پاسخ دهید؛ اگر 70 هزار دلار داشتید، با این مشخصات خودرو دوج رم RHO 1500 برای خرید انتخاب می‌کردید؟

در گجت نیوز بخوانید:
پیکاپ رم ۱۵۰۰ برقی ؛ سگ وفادار با پروژکتور سینمایی و ظرفیت ۸ نفر + ویدیو فیس‌لیفت پیکاپ رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۵ با طراحی جدید و موتور قدرتمند رونمایی شد پیکاپ غول پیکر بهمن G9 ، کپی چینی دوج رم در ایران رونمایی شد

برچسب‌ها:

نظر شما