شناسهٔ خبر: 66348532 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بی وای دی شارک، نخستین پیکاپ برقی BYD معرفی شد

صاحب‌خبر -

بی وای دی شارک به‌عنوان نخستین پیکاپ برقی BYD در راه است. در ادامه با ویژگی‌های پیکاپ الکتریکی BYD Shark آشنا خواهیم شد.

شرکت خودروسازی بی وای دی چین پس از معرفی شاسی بلند آفرودی بی وای دی یانگ وانگ U8 اکنون قصد دارد نخستین پیکاپ برقی آفرودی خود را با نام شارک روانه بازارهای جهانی کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با ویژگی‌های پیکاپ الکتریکی BYD Shark آشنا خواهیم شد.

بی وای دی شارک در راه است

بی وای دی شارک بی وای دی شارک

پیکاپ وانت برقی بی وای دی روی پلتفرم DMO سوپر هیبرید آفرود توسعه پیدا خواهد کرد و قرار است فقط به بازارهای جهانی عرضه شود. این پلتفرم نخستین بار در آگوست 2023 توسط زیر برند فنگ جنگ بائو معرفی شد که در نام این پلتفرم حروف DM به حالت دوگانه و حرف O نیز به آفرود اشاره دارد.

در حال حاضر مشخصات زیادی از این خودرو منتشر نشده است، اما در پوسترهای منتشر شده شاهد عبارت «بی وای دی Shark با تکنولوژی DMO به‌زودی می‌آید» هستیم. پیکاپ برقی بی وای دی شارک در قالب یک پیکاپ میان‌سایز توسعه پیدا خواهد.

بیشتر بخوانید:
بی وای دی در نمایشگاه اتومبیل پکن از کانسپت Ocean-M رونمایی کرد سوپرکار بی وای دی اسپید ۹ معرفی شد؛ ساخته چینی‌ها برای رقابت با شاهکارهای اروپایی

نظر شما