شناسهٔ خبر: 66270375 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: پهپاد متخاصمی که رزمندگان ما در آسمان منطقه العیشیه در جنوب لبنان ساقط کردند، از نوع «هرمس ۴۵۰» است.

صاحب‌خبر -

   به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی «المیادین»، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه یکشنبه از سرنگونی یک پهپاد متخاصم در آسمان منطقه «العیشیه» در جنوب لبنان خبر داد.

<div id="video-display-embed-code_11029645"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4212322/11029645?width=600&height=350"></script></div>

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به سرنگون شدن پهپاد هرمس ۴۵۰ ارتش اشغالگر در حریم هوایی لبنان با موشک حزب الله اذعان کردند: با مشکل بزرگی مواجه هستیم.

این رسانه‌ها افزودند: اگر برتری هوایی را در آسمان لبنان از دست بدهیم، توان ما برای جمع آوری گزارش‌های اطلاعاتی به شدت آسیب خواهد دید.

شش ماه پس از جنگ، حزب الله در حمله به ما همچنان موفق عمل می‌کند و زمان تغییر معادله فرا رسیده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: پهپاد متخاصمی که رزمندگان ما در آسمان منطقه العیشیه در جنوب لبنان ساقط کردند، از نوع «هرمس ۴۵۰» است.

بر اساس برخی گزارش ها، این پهپاد قصد داشت یک لبنانی را ترور کند.

حزب الله پهپاد فوق پیشرفته ۳ میلیون دلاری هرمس ۴۵۰ رژیم صهیونیستی را که به حریم هوایی لبنان تجاوز کرده بود برای اولین بار در شب شکار کرد.

پهپاد رژیم صهیونیستی پس از برخورد موشک در خاک لبنان سقوط کرد و تحقیق ارتش اشغالگر درباره این حادثه ادامه دارد. 

از جمله توانمندی‌های این پهپاد، تصویر برداری حرارتی تا فاصله ۴.۵ کیلومتری و قدرت تشخیص لیزری اهداف ثابت و متحرک است.

سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان

نظر شما