شناسهٔ خبر: 66270279 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق سوریه خبر دادند؛ صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه خبری در حلب اعلام کرد که دو پایگاه مهم ارتش آمریکا در شرق و شمال شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف قرار گرفتند.

<div id="video-display-embed-code_11029516"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4212318/11029516?width=600&height=350"></script></div>

 

به گزارش شبکه «المسیره»، کتائب حزب الله عراق اعلام کرد که گروه های مقومت حمله علیه نظامیان آمریکایی را از سرخواهند گرفت.

کتائب حزب الله عراق با اعلام این خبر افرود: با توجه به اینکه در سفر اخیر «محمد شیاع السودانی» به واشینگتن، درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق پیشرفتی حاصل نشد، حمله گروه های مسلح علیه نیروهای آمریکایی از سر گرفته می شود.

کانال تلگرام «رووداو» نیز با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

 

این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه

 

نظر شما