شناسهٔ خبر: 65997482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار بوشهر:

وجدان بشری درباره قضیه فلسطین بیدار شده

احمد محمدی‌زاده گفت: بر اثر ظلم و جنایت رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مسلمان فلسطین در غزه، وجدان بشری در جهان بیدار شده است.

صاحب‌خبر -

وجدان بشری درباره قضیه فلسطین بیدار شده

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ استاندار بوشهر در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار صداوسیما گفت: بر اثر ظلم، جنایت و تجاوز بی‌شماری که رژیم جعلی و اشغالگر قدس علیه مردم مسلمان فلسطین و به‌ویژه غزه انجام داده، وجدان بشری بیدار شده است.

احمد محمدی‌زاده افزود: همان‌گونه که رهبری فرمودند، روز جهانی قدس تنها متعلق به مسلمانان نیست، بلکه امروز همه احرار و آزادگان جهان علیه اسرائیل به جوش و حرکت درآمده‌اند.

او اضافه کرد: روز جهانی قدس در زمان اعلام امام (ره) تنها در ایران و بعد‌ها در جهان اسلام برگزار می‌شد، اما امروز در تمام دنیا این راهپیمایی شکل گرفته و می‌بینیم که همه مردم دنیا در سراسر عالم حتی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی، علیه اسرائیل و حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از آن به صحنه آمده‌اند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همه دنیا را فراگرفته است.

استاندار بوشهر بیان کرد: قضیه قدس و دفاع از قدس و اقدام علیه اسرائیل در مرحله جدید و تازه‌ای قرار گرفته و این دست‌وپا زدن اسرائیل و اقدامات بی‌شرمانه و خلاف عرف و مقررات بین‌المللی مانند جنایت چند روز پیش در دمشق که انجام می‌دهند نتیجه‌ای برای بقایش ندارد و بلکه سرنگونی این رژیم جعلی را شتاب خواهد بخشید.

نظر شما