شناسهٔ خبر: 66001345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ماهیت رژیم صهیونیستی برای مردم جهان آشکار شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپمایی روز جهانی قدس گفت: ماهیت رژیم صهیونیستی با جنایت‌هایی که انجام داده برای همگان آشکار شده است.

صاحب‌خبر -

ماهیت رژیم صهیونیستی برای مردم جهان آشکار شده است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز جهانی قدس، جوهره رژیم صهیونیستی را غصب و چپاول دانست و افزود: رژیم غاصب اسرائیل اکنون با حمایت آمریکا و انگلیس و با به خدمت گرفتن مراکز حقوق بشری شرایطی برای ظلم آشکار ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس تا پیش‌از این با پوشش‌های رسانه‌ای به‌دنبال مخفی کردن ظلم‌های خود بوده است، تصریح کرد: اکنون با بیداری مردم جهان، ماهیت این جرثومه فساد آشکار شده و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» بین‌المللی و جهانی شده که ناشی از درک صحیح مردم جهان از جنایت رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر این‌که اسرائیل غاصب رو به فروپاشی و نابودی است، اظهار کرد: کودک‌کشان صهیونیستی، چون دستشان دیگر به جایی نمی‌رسد دست به جنایاتی می‌زنند که نشان از استیصال و نابودی آنان دارد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که محور مقاومت را دچار بحران کند، خود را فراتر از تمامی قوانین دانسته و به راحتی به همه جا حمله می‌کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: رژیم صهیونیستی تمام معاهده‌های جهانی را زیر پا گذاشته و به کنسولگری ایران در دمشق حمله می‌کند که در تضاد با تمام معاهده‌های بین‌المللی است.

وی جنایت تروریست‌ها در دمشق، راسک و چابهار را محکوم کرد و گفت: ایران شهدای گران‌قدری در دمشق، چابهار و راسک تقدیم اسلام کرده، اما با این وجود محور مقاومت امروز یک صدا شعار «هیهات من الذله» است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با وجود همه تلاش‌هایی که دولت در راستای راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد توانایی برای بنگاه‌های اقتصادی انجام داده است، امید می‌رود با تلاش‌های بیشتر از فرصت‌ها و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای که وجود دارد استفاده شود.

وی گفت: تحریم‌ها، موانع و کارشکنی‌ها و در داخل کشور کم‌کاری، بی‌دقتی و تلاش برای کسب محبوبیت و مناصب باعث شده که کار با سرعت مناسب پیش نرود، بنابراین برای ایجاد ارتباط صحیح و مشارکت مردم با فضا‌های تسهیل‌گر، کارگروهی تشکیل و سازوکار مشارکت مردم طبق اصل ۴۴ تنظیم و ارائه شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع حجاب، بیان کرد: به گفته ایشان حجاب یک موضوع قطعی شرعی و صیانت کامل از زنان است و کشور‌های بیگانه به دنبال ابتذال و گسترش بی‌حجابی و فساد در جامعه هستند.

وی افزود: ترویج بی‌حجابی از طرف دشمن، قدم اول و در ادامه گسترش ابتذال است و بنابراین لازم است مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و در استان‌ها و شهرستان‌ها تدابیر لازم و قانونی که باعث گسترش فرهنگ عفاف و حجاب می‌شود طراحی و اجرا شود و همه مردم نیز در این رابطه کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: مسئله حجاب تنها یک مسئله شرعی نبوده و از دیدگاه دشمنان یک موضوع سیاسی است.

وی در پایان از گروه‌های مردمی که در ایام نوروز در سواحل استان بر ترویج فرهنگ قرانی اهتمام ورزیدند تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما