شناسهٔ خبر: 65970738 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دو بازی دیگر از راکستار گیمز به اشتراک GTA+ اضافه می‌شوند

مزایای GTA+ افزایش پیدا می‌کند / VGC

صاحب‌خبر -

راکستار گیمز اعلام کرد که دو بازی کلاسیک خود را در ادامه سال میلادی جاری به اشتراک GTA+ اضافه می‌کند.

این دو بازی LA Noire و Bully خواهند بود که در ادامه سال وارد اشتراک GTA+ می‌شوند. GTA+ سرویس اشتراکی مخصوص راکستار گیمز است که در ازای پرداخت ۶ دلار در ماه، در درجه اول به بازیکنان GTA Online محتوایی همچون پول اضافه، ماشین و محتوای انحصاری می‌دهد. برای مثال از ماه آپریل تا آگوست امسال، مشترکان GTA+ هر ماه یک میلیون دلار پول داخل بازی دریافت خواهند کرد.

با این حال چند بازی نیز به‌مرور زمان وارد این سرویس شدند که از پلتفرم‌های مختلف قابل دسترسی هستند. در حال حاضر با تهیه این اشتراک می‌توانید روی ایکس باکس و پلی استیشن به Red Dead Redemption و GTA Trilogy Definitive Edition، و روی iOS و اندروید به GTA Liberty City Stories و GTA Chinatown Wars دسترسی پیدا کنید.

در حال حاضر راکستار مشغول کار روی GTA 6 است که با تریلر اول خود توانست به ۱۸۳ میلیون بازدید در یوتیوب برسد. تا قبل از آن، راکستار قرار است در تابستان یک به‌روزرسانی بزرگ برای GTA Online منتشر کند و در صورتی که انتشار جی تی ای ۶ با تاخیر خاصی مواجه نشود، شاید این آپدیت آخرین محتوایی باشد که برای این بازی آنلاین منتشر شود.

بزرگ‌ترین دروغ هایی که بازی ها بهمون گفتن | ویجی کست

دو بازی دیگر از راکستار گیمز به اشتراک GTA+ اضافه می‌شوند - ویجیاتو دو بازی دیگر از راکستار گیمز به اشتراک GTA+ اضافه می‌شوند - ویجیاتو VGC

برچسب‌ها:

نظر شما