شناسهٔ خبر: 61651595 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل

کلون جی‌تی‌ای رول‌پلی روی موبایل!

صاحب‌خبر -

بازی‌های موبایلی روز به روز در حال پیشرفت هستند و گاهی سخت است تا از روی یک تصویر موبایلی بودن برخی از بازی‌ها را قضاوت کنیم. در این بین، بسیاری از سازندگان بازی‌های موبایل در تلاشند تا تجربه‌ای مشابه با بازی‌های محبوب کنسولی را روی موبایل پیاده‌سازی کنند و راستش را بخواهید تا حد زیادی هم به موفقیت نزدیک هستند.

یکی از آثاری که مدتی است منتشر شده و طی آپدیت‌های اخیر خود تجربه‌ای به مراتب سرگرم‌کننده را به ارمغان آورده، بازی oneState است که سعی داشته تا نزدیک‌ترین تجربه به سرورهای رول‌پلی GTA را روی موبایل پیاده‌سازی کند. آیا این بازی در این راه موفق بوده؟ تا انتهای این بررسی همراه ویجیاتو باشید تا با هم پاسخ این سوال را پیدا کنیم.

oneState شروعی بسیار شبیه به Gta Online دارد، شما وارد LA می‌شوید و باید برای خود راهی برای کسب درآمد پیدا کنید. یک دفتر از دوست خود اجاره می‌کنید و کارمند استخدام می‌کنید و خود نیز مشغول به کار می‌شوید.

معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو

مشاغل مختلفی در بازی وجود دارد، از رساندن بسته‌های مختلف گرفته تا کار در معدن و بیمارستان و اداره‌ی پلیس و تاکسی‌رانی که البته استخدام در آن‌ها چندان کار راحتی نیست و باید در آزمون‌های مختلفی که به صورت رول‌پلی و نقش‌آفرینی برگذار می‌شود شرکت کنید.

همه‌چیز در بازی به شکل دنیای واقعی عمل می‌کند، باید کار کنید، پول دربیاورید و برای رانندگی گواهی‌نامه گرفته و در آزمون رانندگی شرکت کنید. البته که راه‌های دیگری هم برای پول درآوردن وجود دارند و این به خود شما بستگی خواهد داشت.

اگر دوست داشته باشید می‌توانید اسلحه تهیه کنید و به دزدی و یا حتی گروگان‌گیری بپردازید و البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که انجام چنین کاری منجر به تعقیب و گریز و رول‌پلی با پلیس‌های واقعی خواهد شد و حتی ممکن است به زندان بیفتید!

فعالیت‌های مختلف دیگری هم در بازی وجود دارد که با کمی گشت و گذار در نقشه‌ی نسبتا بزرگ بازی کشف خواهید کرد و راه‌هایی برای سرگرم شدن نیز وجود خواهد داشت. بازی روز به روز پیشرفت می‌کند و آپدیت‌های مختلفی تا به حال دریافت کرده است.

توجه داشته باشید که خرید فروش برخی از ماشین‌های گران قیمت توسط پول واقعی صورت خواهد گرفت، اما با پول داخل بازی هم می‌توانید خودروهای جالبی خریداری کنید و با شخصی‌سازی و تیونینگ آن در مسابقات خیابانی شرکت کنید.

معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو معرفی بازی oneState؛ نزدیک‌ترین تجربه به GTA رول‌پلی روی موبایل - ویجیاتو

oneState گرافیک واقعا خوبی دارد و البته طیف گسترده‌ای از تلفن‌های موبایل می‌توانند با تنظیم حالت گرافیکی بازی آن را اجرا کنند. اگر تلفن قدرتمندی داشته باشید، تجربه‌ی بازی روی بالاترین حالت گرافیکی و حالت تصویر 60 فریم ممکن خواهد بود و خروجی بسیار خوبی از این تجربه‌ی رول‌پلی دریافت خواهید کرد.

متاسفانه برای تجربه oneState نیاز به گذر از تحریم دارید و از آن جا که بازی حجم اطلاعات بسیار بالایی تبادل می‌کند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که البته به دلیل سبک و سیاق بازی امری طبیعی به شمار می‌رود.

برچسب‌ها:

نظر شما