شناسهٔ خبر: 63449206 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تیک تو: چراغ سبز نشان دادن به فیلم جی تی ای ریسک بزرگی است

احتمالا هرگز ساخته نخواهد شد / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

از لست آف آس و گاد آف وار گرفته تا ماریو و زلدا، هیچ یک حداقل در نشان دادن گوشه‌ای از ویژگی‌های فرانچایزشان در آثار اقتباسی اخیر کوتاهی نکرده‌اند و در این بین نام اثری چون جی تی ای خالی دیده می‌شود.

در زمانی که به نظر می‌رسد اکثر فرنچایزهای ویدیوگیمی در حال ساخت فیلم‌ها و سریال‌های اقتباسی هستند، طبیعی است که تعجب کنیم که چه زمانی یک فیلم از سری Gta ساخته خواهد شد.

به نظر می‌رسد که شرکت Take-Two Interactive به عنوان مادر راک‌استار به انجام چنین عملی علاقه نشان نمی‌دهد. استراوس زلنیک، مدیرعامل، در پاسخ به سوالی در مورد یک فیلم اقتباسی از سری جی تی ای از ریسک بالای این کار گفت.

جی تی ای جی تی ای

وی افزود که ساخت یک فیلم اقتباسی از ویدیوگیم به مراتب خطرات بیشتر و شانس کمتری در موفقیت و بازگشت سرمایه داشته باشد و از این رو ارزش تلاش شرکت را ندارد.

زلنیک گفت:

سینما و تلویزیون تجارت‌های بسیار دشواری هستند. من [در بین فعالان این حوزه] حضور داشته ام. آنها فوق‌العاده ریسک‌پذیر هستند.»

او افزود:

نسبت‌های آماری در تجارت فیلم‌های سینمایی بسیار کمتر از کسب‌وکار سرگرمی‌های تعاملی است. نسبت موفقیت به شکست ما برای یک بازی ویدیویی ۸۰٪ یا ۹۰٪ است. نسبت موفقیت برای یک استودیوی فیلمسازی خوب حدود ۳۰٪ است، یعنی ۷۰٪ احتمال دارد فیلمی که مجوز آن را داریم شکست بخورد.

او همچنین در صحبت‌های خود اشاره داشت که در صورت شکست این پروژه، به نام بازی اقتباسی (جی تی ای) نیز ضربه‌هایی وارد خواهد شد.

خفن‌ترین نکات بازی کلش آف کلنز که فقط گیمرهای قدیمی یادشونه!

اولین تیزر از انیمه Terminator منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو اولین تیزر از انیمه Terminator منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو Gamingbolt

نظر شما