شناسهٔ خبر: 60040971 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟

یک همسفر ویژه

صاحب‌خبر -

هفت‌تیرها، کابوی‌ها و اسب‌ها. هنگامی که سخن از یک دنیای وسترن در ایالات متحده آمریکا می‌شود، این‌ها معمولاً چیزهایی هستند که به ذهن می‌رسند. بازی RDR2 نیز به خوبی این المان‌های غرب وحشی را در خود جای داده است؛ به طوری که اسب‌ها یکی از کلیدی‌ترین المان‌های دنیای سری Red Dead به شمار می‌آیند. در هر صورت، جا به جایی بدون وجود این حیوانات در غرب وحشی ساخته راک‌استار سخت، پردردسر و کم و بیش ناممکن خواهد بود. بنا بر این، شاید نیاز داشته باشید تا هر چه زودتر به بهترین اسب Red Dead Redemption 2 دست پیدا کنید و خیالتان را از یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی راحت کنید.

در این راهنما به شما آموزش خواهیم داد که برترین اسب بخش تک نفره‌ی Red Dead Redemption 2 کدام است، از کجا می‌توانید پیدایش کنید و چگونه آن را به دست آورید.

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 کدام است؟

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟ - ویجیاتو بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟ - ویجیاتو

اسب‌ها در بازی Red Dead Redemption 2 مشخصات خاصی دارند. هر اسب ارزش، سلامتی، استقامت، سرعت و شتاب ویژه خود را دارند و این مشخصات هستند که باعث می‌شوند یک اسب بهتر از دیگری باشد. طبیعتاً هر چه مشخصات یک اسب بالاتر باشد، این حیوان در دنیای Red Dead Redemption 2 کارآمدتر است.

اگر بخواهیم در مورد برترین اسب Red Dead Redemption 2 بگوییم باید به سفید عربی (White Arabian) اشاره کنیم. ولی چرا سفید عربی بهترین اسب RDR2 به شمار می‌آید؟ به این دلایل:

  • در دسترس بودن در اوایل بازی
  • رایگان بودن
  • مشخصات بالا
سلامتی استقامت سرعت شتاب
۵ ۵ ۶ ۶
مشخصات اسب سفید عربی که می‌توانید در بازی RDR2 پیدا کنید

در بازی RDR2 اسب‌هایی می‌توان پیدا کرد که مشخصات بالاتری نسبت به White Arabian دارند (هر چند نه آن قدر بالاتر) ولی دسترسی به آن‌ها علاوه بر هزینه‌بردار بودن، تا هنگامی که بخش زیادی از بازی را پشت سر نگذاشته باشید ممکن نیست. پس اگر در ابتدای بازی هستید و می‌خواهید هر چه سریع‌تر به بهترین اسب ممکن Red Dead Redemption 2 دسترسی پیدا کنید، به سراغ سفید عربی بروید.

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟

برای به دست آوردن برترین اسب Red Dead Redemption 2 ابتدا صبر کنید تا چپتر دوم بازی به طور کامل آغاز شود. از این جا به بعد است که می‌توانید به سراغ White Arabian بروید.

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را می‌توانید در غرب دریاچه‌ی ایزابلا (Lake Isabella) پیدا کنید. دریاچه‌ی ایزابلا در ایالت آمبارینو (Ambarino) و منطقه‌ی گریزلیز غربی (Grizzlies West) قرار دارد. مکان دقیق‌تر آن در نقشه‌ی زیر مشخص شده است:

مکان پیدا کردن اسب سفید عربی روی - حلقه‌ی قرمز رنگ (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید) مکان پیدا کردن اسب سفید عربی روی - حلقه‌ی قرمز رنگ (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید) مکان پیدا کردن اسب سفید عربی – حلقه‌ی قرمز رنگ (برای دیدن سایز کامل روی تصویر تپ/کلیک کنید)

ولی پیش از سفر به این مکان باید به یک نکته توجه کنید. گریزلیز غربی یک منطقه کوهستانی و برفی با هوای سرد است. اگر به هر دلیل، همچون پیدا کردن برترین اسب RDR2، می‌خواهید به آن جا سر بزنید، حتماً لباس گرم همراه شخصیت خود داشته باشید تا سرما باعث آسیب او نشود.

چگونه اسب سفید عربی را به دست آوریم؟

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟ - ویجیاتو بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟ - ویجیاتو

هنگامی که توانستید اسب White Arabian را در مکان گفته شده پیدا کنید، کار رام کردن این حیوان آغاز می‌شود. ابتدا باید بدانید که این حیوان بسیار حساس است و خیلی راحت امکان فرار از شما را دارد؛ پس حواستان جمع باشد. اگر با سفید عربی فاصله دارید، می‌توانید از دوربین خود برای بررسی (Study) این اسب استفاده کنید. اگر هم توانسته‌ای بدون ترسنادنش به اندازه کافی به آن نزدیک شوید، رویش تمرکز کنید و این کار را انجام دهید.

هنگام نزدیک شدن به White Arabian، آهسته به سمتش حرکت کنید و رویش متمرکز بمانید تا در صورت ناآرام شدنش، آرامش (Calm) کنید. وقتی به اندازه کافی به این اسب نزدیک شدید، حالا هنگام نوازشش (Pat) رسیده است. سپس می‌توانید سوارش شوید، ولی مراقب باشید چرا که این اسب هنوز رام نشده و تلاش می‌کند تا شما را به زمین بیندازد.

برای این که کنترل سفید عربی را به دست آورید، همانند همه‌ی اسب‌های وحشی درون بازی، وارد یک مینی‌گیم می‌شوید تا بتوانید رامش کنید. در این مینی‌گیم در جهت مخالف حرکت و تکان‌های اسب شخصیت خود را حرکت دهید تا بالأخره White Arabian رام شود.

حالا این اسب به شما سواری می‌دهد ولی فعلاً به طور موقت. برای تبدیل شدن این حیوان به عنوان اسب همیشگی‌تان، باید زین خود را رویش بگذارید. اگر اسبِ پیشینِ شخصیتِ شما همراهتان به غرب دریاچه‌ی ایزابلا آمده است که تنها نیاز دارید زین را از رویش بردارید و روی سفید عربی بگذارید. اگر اسبتان در جای دیگری‌ست یا زین‌تان در یکی از اسطبل‌های بازی قرار دارد، پس باید این اسب سفید رنگ را تا آن مکان هدایت کنید و سپس زیر را رویش بگذارید. البته در طول مسیر مراقب White Arabian که آسیب نبیند یا فرار نکند.

نگه‌داری از White Arabian

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟ - ویجیاتو بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟ - ویجیاتو

هر اسبی در دنیای Red Dead Redemption 2 به طور عادی یکتاست؛ یعنی اگر به هر دلیلی از دستشان بدهید، برای همیشه از دست رفته‌اند. این اسب نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس تلاش کنید تا جای ممکن از این همسفر خود نگه‌داری و مراقبت کنید و در شرایط و موقعیت‌های خطرناک حواستان به آن باشد.

البته این طور که به نظر می‌رسد اگر این اسب خود را به هر دلیلی از دست بدهید و دوباره به سراغ دریاچه‌ی ایزابلا بروید این احتمال دارد که یک سفید عربی دیگر ریسپاون شده باشد ولی این که چقدر طول می‌کشد و دقیقاً در کدام نقطه‌ی نقشه یک White Arabian را خواهید دید پاسخ مشخصی ندارد. تنها کاری که می‌توانید بکنید دور بودن از این مکان به اندازه‌ی کافی است تا هنگامی که یک سفید عربی دیگر ریسپاون شود.

هر چند در آنِ واحد تنها امکان وجود یکی از این اسب‌ها در تمام بازی RDR2 هست. همچنین باید بدانید در صورتی که اسب پیشین خود را از دست داده باشید، برای همیشه از دست رفته است و پیوند خوردن با اسب تازه از ابتدا آغاز می‌شود.

برای نگه‌داری از سفید عربی خود نیز به نوازش، تمیز کردن، خوراکی دادن و مراقبت کردن از آن بپردازید تا پیوندتان با این اسب بیش‌تر شوید. اگر به هر دلیلی اسبتان در لبه مرگ قرار گرفته باشد، می‌توانید با همراه داشتن و استفاده کردن از یک Horse Revive Tonic، جان دوباره‌ای به حیوان خود ببخشید.

پرسش‌های همه‌گیر درباره‌ی بهترین اسب Red Dead Redemption 2

بهترین اسب Red Dead Redemption 2 کدام است؟

اسب‌هایی با مشخصات گوناگون را در دنیای Red Dead Redemption 2 می‌توان پیدا کرد ولی سفید عربی (White Arabian) کارآمدترین اسب این بازی به شمار می‌آید.

مشخصات اسب سفید عربی چیست؟

اسب سفید عربی یا White Arabian را می‌توانید با این مشخصات در بازی Red Dead Redemption 2 پیدا کنید: سلامتی ۵، استقامت ۵، سرعت ۶ و شتاب ۶.

آیا می‌توان بیش از یک اسب White Arabian را داشته باشیم؟

در آن واحد تنها امکان دسترسی به یک اسب سفید عربی در بازی RDR2 وجود دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما