شناسهٔ خبر: 65883984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، بیش از ۶۱۴ هزار خودرو وارد استان شده که پلاک‌های فارس و تهران بیشتر بوده است.

صاحب‌خبر -

عبدالکریم اخترشناس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از ثبت 614 هزار تردد خودرو در ورودی محورهای مواصلاتی استان بوشهر از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا 7 فروردین ماه امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه بیشتر پلاک‌های خودروهای ورودی به استان بوشهر مربوط به استان‌های فارس و تهران بوده است افزود: بر اساس آمار دوربین‌های پلاک خوان، خودرو‌های استان فارس سهم 20 درصدی در تردد‌های جاده‌ای استان بوشهر داشته‌اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، خودرو‌های تهران با 7.6 درصد، اصفهان 7.3  درصد، خوزستان 4.7 درصد و کهگیلویه و بویراحمد با 2.19 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی همچنین به تردد خودروی شهروندان بوشهر در دیگر استان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: فارس بیشترین مقصد خودرو‌های شهروندان استان بوشهر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر اضافه کرد: پس از فارس، استان‌های تهران، اصفهان و خوزستان بیشترین تردد خودرو‌ها را در محور‌ها ثبت کرده‌اند.

اخترشناس اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیش از 7 میلیون و 850 هزار رفت‌وآمد در راه‌های درون استانی بوشهر ثبت شده است.

وی ادامه داد: در این مدت، از ورودی دالکی بیشترین میزان ورودی خودرو ثبت شده و پس از آن دیلم و سپس عسلویه قرار دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر هوشمندسازی جاده‌ها را یکی از اولویت‌های این اداره کل برشمرد و گفت: 60 سامانه تردد شمار، 19 دوربین نظارت تصویری، 53 سامانه ثبت تخلفات رانندگی، 4 سامانه توزین حین حرکت و 7 تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان فعال است.

انتهای پیام/190/

نظر شما