شناسهٔ خبر: 65872591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان

میزان حوادث ترافیکی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی سال جاری در گناباد و بجستان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۵ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۴۹ حادثه ترافیکی از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ماه سال جاری در شهرستان‌های گناباد و بجستان به وقوع پیوست که در مقایسه با میزان مشابه سال قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

محمدحسین اسماعیل‌زاده افزود: ۴۸۰ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این مدت انجام شد که تعداد ماموریت‌ها نسبت به آمار مشابه، ۱۹ درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی کلیه پایگاه‌های اورژانس دانشگاه در حالت آماده باش و سه ایستگاه سلامت نیز در محور‌های مواصلاتی به شهرستان‌های گناباد و بجستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

اسماعیل زاده گفت: تصادف‌ات جاده‌ای و مناطق روستایی، ۴۳ درصد مجموع ماموریت‌های اورژانس گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی را در سال ۱۴۰۲ شامل شده است.

وی افزود: از مجموع ۱۶ هزار و ۸۱۶ ماموریت اورژانس در شهرستان‌های تابعه (گناباد و بجستان) هفت هزار و ۳۲۲ ماموریت مربوط به خدمات رسانی در تصادف‌های جاده‌ای و محور‌های روستایی بود.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنب و جنوب غربی مشهد واقع هستند.

نظر شما