شناسهٔ خبر: 65917998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان رضوی جزو استان های پر تصادف در تعطیلات نوروز

خراسان رضوی، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان و خوزستان بیشترین تصادفات به ویژه تصادفات فوتی را در ایام نوروز امسال تاکنون داشته‌اند.

صاحب‌خبر -
 
خراسان رضوی جزو استان های پر تصادف در تعطیلات نوروز
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  جانشین رئیس پلیس راه گفت: متاسفانه تا به امروز شنبه یازدهم فروردین ماه سال نو ۶۶۴ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، همچنین ۱۷۴ نفر در این تصادفات مصدوم شدند.
 
رئیس پلیس راه خراسان رضوی نیز گفت: در بخش نخست تعطیلات و سفرهای نوروزی سال گذشته ۳۰ نفر در تصادفات جاده ای استان جان باختند که این رقم در نوروز امسال تاکنون ۲۵ نفر است.
 
سرهنگ حسین میش مست افزود: همچنین در بخش نخست تعطیلات نوروز امسال ۱۹۳ فقره تصادف جرحی با ۲۶۰ مصدوم در جاده های استان خراسان رضوی رخ داد، این در حالیست که تعداد مصدومان سوانح جاده ای در مدت مشابه پارسال حدود ۳۰۰ نفر بود.
 
وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد حوادث رانندگی در غرب استان در جاده های سبزوار و نیشابور رخ داده که بیشترین علت تصادفات نیز خستگی و خواب آلودگی است.
 
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: موج دوم سفر نیز در جاده های خراسان رضوی همچنان ادامه دارد و هم اکنون ترافیک در خروجی های مشهد به سمت آزاد راه شهید شوشتری، غرب، جنوب و شمال استان پرحجم و در ورودی های استان عادی و روان است.
 
 

نظر شما