شناسهٔ خبر: 65842394 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستگیری سارقان میلیاردی در «ری»

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده «باقرشهر» خبر داد و گفت: اموال مکشوفه از مخفیگاه این متهمان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از پلیس، سرهنگ «محمدقاسم طرهانی» به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در سومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ یکی از شهروندان ساکن محدوده باقرشهر به کلانتری ۱۷۵ مراجعه و ضمن طرح شکایتی عنوان داشت که از منزلش سرقت شده است. 

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌های زبده‌ای از ماموران تجسس کلانتری تشکیل و در پی سرنخی‌هایی برای شناسایی سارق، اقدامات خود را آغاز کردند. 

وی تصریح کرد: با توجه به شگرد سارق یا سارقان و مراجعه به بانک مشخصات سارقان سابقه دار مشخص شد که در این سرقت دو سارق سابقه دار دست داشته که به تازگی از زندان آزاد شده و دارای سوابق کیفری دیگری نیز هستند. 

سرهنگ طرهانی اظهار کرد: اقدامات ماموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت نتیجه داد و مشخصات و مخفیگاه سارقان شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی هر دو را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان همه اموال مالباخته به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، کشف و پس از صورتجلسه به وی مسترد شد. 

سرهنگ طرهانی در پایان، بااشاره به انتقال متهمان به زندان بر اساس دستور مرجع قضائی، گفت: با توجه به ایام تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، شهروندان به خاطر داشته باشند پیش از حرکت، تجهیزات ایمنی مناسبی برای منازل و اماکن خصوصی خود تهیه و استفاده کنند تا فرصت از سارقان گرفته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما