شناسهٔ خبر: 67324359 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انسداد محور چالوس و آزادراه تهران – شمال/ بارش باران در جاده های ۳ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از انسداد محور چالوس و آزادراه تهران – شمال تا عصر امروز خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به محدودیت تردد اعلام شده در محور چالوس گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است. علت این محدودیت، انجام عملیات عمرانی در یکی از تونل های این مسیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و قزوین بارش باران مشاهده می شود بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را رعایت کنید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و محدوده وردآورد نیمه سنگین است.

شیرانی گفت: در آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در محور شهریار – تهران و بالعکس در برخی از مقاطع نیز ترافیک پرحجم است.

وی در پایان اظهارکرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

۲۳۳۲۳۶

نظر شما