شناسهٔ خبر: 65639421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید سرزده دادستان مرکز مازندران از انبارهای میوه شب عید

کریمی دادستان مرکز استان گفت: با توجه به ذخیره سازی مناسب در حوزه تامین میوه های شب عید مشکلی نیست و نظارت ها در توزیع اقلام شب عیدی بیشتر می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کریمی دادستان مرکز استان در بازدید سرزده از انبارهای میوه شب عید در ساری گفت: نظارت ها هر چه بیشتر صورت بگیرد کالاها در ایام پایانی سال با قیمت مناسبتری به دست مردم خواهد رسید و شاهد افزایش رضایت مندی هستیم.

او افزود: با ذخیره سازی مناسبی که صورت گرفته در حوزه تامین میوه های شب عید مشکلی نیست اما باید در توزیع اقلام شب عیدی نظارت ها بیشتر شود تا مشکلی هم در این زمینه پیش نیاید.

دادستان مرکز استان به مسئولان ذیربط و رسانه ها توصیه کرد که در این حوزه نظارت داشته باشند و اگر موردی مشاهده کردند که قیمت ها افزایش پیدا کرده گزارش دهند و ما ورود پیدا خواهیم کرد.

براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان ۲۵۰ تن سیب، ۲۰۰ تن پرتقال و ۱۰ تن خرما برای تنظیم بازار شب عید تامین شده است. پرتقال های مازندران نیز علاوه بر تامین نیاز داخلی به سایر استان ها در حال ارسال است و در این زمینه ۲۵۰۰ تن قرار داد بسته شده است.

تمامی اقلام میوه و خرما از ۲۴ اسفندماه در سراسر استان توزیع خواهند شد.

بنیامین مرشدی گزارش می دهد

<div id="video-display-embed-code_10893388"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4178488/10893388?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما