شناسهٔ خبر: 65395479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع کالا‌های اساسی بدون محدودیت در مازندران

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی : توزیع کالا‌های اساسی بدون هیچ محدودیتی در استان صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران در جلسه قرارگاه تنظیم بازار استان  با اشاره به تامین کالا‌های اساسی بدون هیچ محدودیتی در استان گفت: در هیچ کدام از اقلام اساسی مشکل در تامین و توزیع نداریم و همه این اقلام به وفور در شهرستان‌های مازندران توزیع خواهد شد.

سید محمد جعفری  افزود: یکی از اولویت‌های جدی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها در ایام پایانی سال، تامین و توزیع گوشت مرغ، شکر، گوشت قرمز، تامین و توزیع کود شیمیایی برای کشت برنج و راه اندازی مرکز خرید برنج در شهرستان هاست.

جعفری با بیان اینکه پرتقال و سیب برای توزیع  محصولات شب عید در انبار‌های تعاون روستایی استان ذخیره سازی شد خاطرنشان کرد: در تامین کالای اساسی هیچ کمبودی نداریم و اگر در شهرستانی با کمبود کالا مواجه شویم مدیران شهرستان مسؤول هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر کالایی در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نباشد مشمول کالای قاچاق خواهد بود و همه انبار محصولات غذایی باید در این سامانه ثبت شوند، تاکید کرد:  اطلاع رسانی در خصوص تامین کالا‌ها و انتشار آن در رسانه‌ها از طریق روابط عمومی جهاد کشاورزی در ستاد سازمان و شهرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد.

 

نظر شما