شناسهٔ خبر: 65396005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تامین کالاهای اساسی ماه رمضان و نوروز در مازندران

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان و نوروز تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید محمد جعفری؛ سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران از تامین کالا‌های اساسی خبر داد و با بیان اینکه محدودیتی در استان برای تامین کالاهای اساسی نداریم، گفت: اقلام اساسی تامین شده و به‌زودی توزیع شهرستانی کالاها آغاز می‌شود.

وی افزود: تامین و توزیع کالا‌های اساسی بدون هیچ محدودیتی بوده و با تامین گوشت مرغ، گوشت قرمز و شکر و اقلام اساسی دیگر کنترل بازار انجام خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه اولویت‌ جهاد کشاورزی شهرستان‌ها تامین و توزیع شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و تامین و توزیع کود شیمیایی برای کشت برنج است، تصریح کرد: راه اندازی مراکز خرید برنج در شهرستان‌ها نیز برنامه‌ریزی شده است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران همچنین گفت: سیب و پرتقال در انبار‌های استان ذخیره سازی شده است و مشکلی در توزیع میوه شب عید نداریم.

جعفری یادآوری کرد: اگر کالایی در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشود، مشمول کالای قاچاق خواهد بود و لذا ثبت محصولات غذایی در سامانه ضروری است.


انتهای پیام/

نظر شما