شناسهٔ خبر: 65494278 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

جیمز گان: نام فیلم سوپرمن لگاسی تغییر کرده است

انتخاب یک گزینه ساده‌ و سرراست / Yahoo

صاحب‌خبر -

جیمز گان روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم جدید سوپرمن چند روز پیش آغاز شده است. همزمان با این اعلامیه، مشخص شد نام اثر مذکور دیگر Superman Lagacy نیست و در واقع واژه Legacy از آن حذف شده است.

گان در صفحه شخصی خود تصویری از لباس سوپرمن منتشر کرده و در قسمت کپشن پست نوشت:

خیلی خوشحالم که اعلام کنم فرآیند اصلی فیلم‌برداری SUPERMAN آغاز شده… آن هم در روز ۲۹ فوریه، که کاملا اتفاقی و بدون برنامه قبلی (!)، با روز تولد سوپرمن همزمان شده است.

زمانی که من نخستین نسخه پیش‌نویس از فیلم را به پایان رساندم، نام آن را Superman Legacy انتخاب کردم. اما زمانی که نسخه نهایی آماده شده بود، مشخص بود که نامش باید «سوپرمن» باشد. پیش به سوی جولای ۲۰۲۵.

فیلم سوپرمن قرار است آغازی بر نسخه جدید دنیای سینمایی دی‌سی به رهبری جیمز گان و پیتر سفران باشد. این فیلم دیوید کورنسوت را در نقش ابرقهرمان شکست‌ناپذیر DC قرار می‌دهد و در کنار او بازیگرانی چون نیکلاس هولت، ریچل بروزناهان، اسکایلر گیزوندو، آنتونی کریگان و نیتن فیلیون حضور خواهند داشت.

طی اخبار مرتبط، جیمز گان چندی پیش گفته بود که طرفداران نباید به این زودی‌ها منتظر تریلر فیلم Superman باشند. این فیلم برای اکران در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.

بازی های آندرریتدی که هممون باید بازی کنیم | ویجی کست با امید لنون

تاریخ شروع فاز دسترسی زودهنگام بازی No Rest for the Wicked مشخص شد - ویجیاتو تاریخ شروع فاز دسترسی زودهنگام بازی No Rest for the Wicked مشخص شد - ویجیاتو Yahoo

نظر شما