شناسهٔ خبر: 65366595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رای‌گیری در ۱۹۸ شعبه اخذ رأی در جنوب استان بوشهر

فرماندار کنگان گفت: برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ۱۹۸ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

رای‌گیری در ۱۹۸ شعبه اخذ رأی در جنوب استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد غریبی در نشست با نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از آمادگی شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه خبر داد و افزود: همه نامزد‌ها برای برگزار کنندگان انتخابات یکسان و قابل احترام هستند و در صورت هرگونه طرفداری مسئولان و اعضای هیئت‌های اجرایی از هر یک از نامزدها، با افراد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

مسئول حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه از اختصاص ۱۹۸ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۵۴ شعبه برای شهرستان کنگان، ۴۱ شعبه برای شهرستان دیر، ۵۶ شعبه برای شهرستان جم و ۴۷ شعبه برای شهرستان عسلویه تعیین شده است.

وی ادامه داد: از ۱۹۸ شعبه رای‌گیری، ۱۲۶ شعبه ثابت و ۷۲ شعبه سیار است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۲۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه، گفت: از این تعداد ۷۰ نفر ثبت‌نام خود را نهایی کردند که در نهایت ۴۶ داوطلب تأیید صلاحیت شدند و با انصراف یک نفر تعداد نامزد‌ها اکنون ۴۵ نفر است.

غریبی با بیان این‌که برای جمع‌آوری آرای مردم تمهیدات لازم اندیشیده شده است، اظهار کرد: با توجه به استقرار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، اقدامات لازم برای جمع‌آوری رأی کارکنان صنعت نفت در دریا و خشکی و سکو‌های مستقر در خلیج‌فارس انجام شده است.

نظر شما