شناسهٔ خبر: 65363663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اهل سنت عسلویه مشارکت حداکثری در انتخابات خواهند داشت

امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: جامعه اهل سنت شهرستان عسلویه با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح یک بار دیگر پایبندی خود را به انقلاب و نظام اسلامی ثابت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

اهل سنت عسلویه مشارکت حداکثری در انتخابات خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، شیخ ابراهیم محمدی در جمع خبرنگاران با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، گفت: جامعه اهل سنت شهرستان عسلویه همیشه پای این انقلاب و نظام بوده‌اند و در همه مناسبت‌ها حضور حداکثری داشته‌اند.

وی یادآور شد: جامعه اهل سنت شهرستان عسلویه در همه مناسبت‌ها حضوری چشمگیر داشته‌اند و ثابت کرده‌اند که پشتیبان این انقلاب و نظام هستند و در انتخابات جمعه آینده یک بار دیگر با حضور و مشارکت حداکثری خود و انتخاب فرد اصلح، وفاداری خود را به این انقلاب و نظام نشان خواهند داد.

امام جمعه اهل سنت عسلویه اظهار کرد: حضور چشمگیر شما مردم شهرستان عسلویه در انتخابات نشان از بصیرت و آگاهی شما است و مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب است؛ پس وعده ما ۱۱ اسفندماه پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

شیخ محمدی با اشاره به لزوم شرکت مردم در انتخابات، گفت: مردم نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و همچنین اعضای شورا را انتخاب می‌کنند، پس این مردم هستند که سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند، بنابراین از همه افرادی که واجد شرایط هستند و می‌توانند در انتخابات شرکت کنند دعوت می‌کنم مانند همیشه پای صندوق رأی بیایند و شخص اصلح را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: حضور همگانی در انتخابات و انتخاب فرد اصلح از بین نامزدها یک تکلیف و وظیفه الهی است.

نظر شما