شناسهٔ خبر: 65153959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از چه زمانی آغاز می‌شود؟

تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز ۲۵ بهمن و نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوم اسفند آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از چه زمانی آغاز می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان دیشب یکشنبه ۲۲ بهمن با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری بیست سیمای گلستان گفت: نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از چهارشنبه ۲۵ بهمن به مدت دو هفته برای تبلیغات و معرفی برنامه‌های خود و نامزد‌های انتخابات مجلس از سوم اسفند تا صبح دهم اسفند به مدت یک هفته برای تبلیغات فرصت دارند.

حمیدرضا بهمنی نژاد با اشاره به اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان گفت: در این مرحله افرادی که صلاحیت شان در هیئت‌های نظارت تائید شد، اما روز ۲۰ بهمن در لیست تائید صلاحیت شده‌های نهایی قرار نداشتند می‌توانند تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر اعتراض خود را در سامانه داوطلب ثبت کنند.

او افزود: شورای نگهبان به این اعتراض‌ها از ۲۴ تا ۳۰ بهمن رسیدگی می‌کند و اول اسفند اسامی نهایی افراد اعلام می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان با قدردانی از صداوسیما برای راه اندازی شبکه های انتخاباتی گفت: این اقدام در ایجاد مشارکت گسترده و رقابتی شدن انتخابات مجلس موثر خواهد بود.

او با اشاره به آمادگی گلستان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند گفت: عوامل اجرایی و نظارتی در حال ساماندهی نیرو‌ها در ۱ هزار و ۵۱۴ شعب اخذ رای استان هستند و بیش از ۶ هزار ناظر بر این انتخابات نظارت می‌کنند.

بهمنی نژاد کفت: فردا سه شنبه ۲۴ بهمن برای آشنایی نامزد‌ها با قوانین انتخابات جلسه توجیهی برگزار می‌کنیم.

او از نامزد‌های انتخابات خواست: در تبلیغات و معرفی خود اصول اخلاقی را رعایت کننند و از تخریب رقباء بپرهیزند.   

نظر شما