شناسهٔ خبر: 65611739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قدردانی رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما از مدیرکل صداوسیمای گلستان بخاطر عملکرد موثر در انتخابات

رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما از رسول شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان بخاطر عملکرد بی سابقه و موثر این شبکه در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

قدردانی رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما از مدیرکل صداوسیمای گلستان بخاطر عملکرد موثر در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آقای محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما با ارسال لوح سپاس برای رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان با بیان بی‌سابقه بودن عملکرد صدا و سیما در ایجاد شور و شوق انتخاباتی در بین مردم و نقش آفرینی در دستیابی به دقیق‌ترین برآورد از مشارکت و رای مردم، حضور فعال در تدوین راهبردها و سیاست‌های برنامه‌های انتخاباتی و تعامل بی‌سابقه و ارائه مشاوره به نهادهای حاکمیتی و اجرایی کشور از وی و دیگر دست اندرکاران این سازمان قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: 

برادر ارجمند جناب آقای شکری نیا 
مدیر کل محترم مرکز گلستان
با سلام ؛ حضور شکوهمند مردم ایران در انتخابات حماسه دیگر آفرید، ملت پیروز میدان شد و ایران بار دیگر بر قله‌های عزت و افتخار ایستاد، صدا و سیما شکوه این پیروزی را طنینی دیگر بخشید و تحسین مقام معظم رهبری از « بی‌سابقه بودن عملکرد صدا و سیما در ایجاد شور و شوق انتخابی» مدال افتخار و برگ زرین دیگری بود که حلاوت این پیروزی را گواراتر ساخت.
بر خود فرض می‌دانم ضمن تبریک صمیمانه این موفقیت دستاورد گرانسنگ به جنابعالی و همکاران عزیز مرکز گلستان از تلاش‌های مجدانه و همکاری دلسوزانه جنابعالی سپاسگزاری و قدردانی نمایم.
از خداوند متعال برای جنابعالی و همکاران توفیق روزافزون و سربلندی مسئلت دارم بدان امید که موفقیت امروز چراغ راه آینده باشد و چشم اندازی روشن فراروی سازمان و مرکز تحقیقات گشاید تا به فضل پروردگار، بالندگی و تعالی پژوهش در رسانه ملی تداوم یابد.

نظر شما