شناسهٔ خبر: 65105174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر کل صداوسیمای گلستان؛

راه اندازی شبکه های انتخاباتی اقدامی در راستای تقویت عدالت تبلیغاتی

مدیر کل صدا و سیمای گلستان ظرفیت ایجاد شده از طرف رسانه ملی در زمینه راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی را اقدامی با هدف تقویت عدالت تبلیغاتی دانست.

صاحب‌خبر -

راه اندازی شبکه های انتخاباتی اقدامی در راستای تقویت عدالت تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان رسول شکری نیا در مراسم افتتاح شبکه‌های انتخاباتی رسانه ملی با حضور رئیس جمهور گفت: رسانه ملی از همه ظرفیت‌های خود برای تقویت راهبرد‌های اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات (رسام ) بویژه موضوع مشارکت استفاده کرده است.
شکری نیا افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ضبط مناظره‌های نامزد‌های انتخابات از فردا شنبه آغاز خواهد شد.
مدیر کل صدا و سیمای گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : روز ۲۲ بهمن مهم‌ترین روز و مناسبت ملی کشور است و انعکاس حضور حماسی مردم در راهپیمایی این روز، در اولویت نخست برنامه سازان ماست و بر همین اساس، در رسانه استانی در بخش‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تمهیدات گسترده‌ای برای به نمایش گذاشتن حضور مردم در نظر گرفته شده است.
سهم گلستان از شبکه های انتخاباتی ۶ شبکه تلویزیونی به تعداد ۶ حوزه انتخابیه در استان گلستان است که صبح امروز به صورت رسمی با حضور وبیناری رئیس جمهور افتتاح شد.

شبکه حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا هیرکان نام دارد.

آبشاران نام شبکه حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان است.

شبکه قابوس متعلق به گنبدکاووس ، کبودوال برای علی آباد کتول ، خلیج گرگان نام شبکه حوزه انتخابیه غرب گلستان و شهرستانهای کردکوی ، بندرگز ،گمیشان و بندر ترکمن و نگارستان هم نام شبکه انتخابیه مینودشت ، کلاله ، گالیکش و مراوه تپه است.

نامزدهای انتخابات مجلس همزمان با آغاز رسمی تبلیغات می توانند از فرصت معرفی خود در این شبکه ها بهره مند شوند.

نظر شما