شناسهٔ خبر: 67564185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر اراک:

وظیفه دولت و نهادهای عمومی حمایت و پشتیبانی از موسسات خیریه است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت: وظیفه دولت و نهادهای عمومی مانند شورا، حمایت و پشتیبانی از این گونه موسسات ارزشمند خیریه در سطح شهر اراک است.

صاحب‌خبر -

عباس خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: دولت و نهادهای عمومی وظیفه دارد با کمک‌های مالی و معنوی خود در جهت رشد و توسعه مؤسسه حامی‌یار گام‌های مؤثری بردارند و همراه کودکان مبتلا به سرطان باشند.

وی افزود: مؤسسه خیریه حامی یار یکی از مؤسسات پر تلاش و فعال در حوزه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: مؤسسه خیریه حامی یار در شهر اراک مستقر است و به دلیل کیفیت و کمیت قابل توجه فعالیت‌های این مؤسسه، اخیراً گرید ملی دریافت کرده است.

خسروانی با تاکید بر رعایت اصل شفافیت در فعالیت مؤسسات خیریه گفت: یکی از نقاط قوت حامی یار فعالیت‌های شفاف این مؤسسه است که در زمینه حسابرسی هم ورود کرده و نتایج حسابرسی را نیز در سایت مؤسسه منتشر کرده است.

وی افزود: شفافیت به اعتماد منجر می‌شود و اعتماد مشارکت مردمی را به دنبال دارد و به همین دلیل است که خیرین فراوانی به این مؤسسه کمک می‌کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهر اراک اظهار کرد: با توجه به اینکه تبدیل شهر اراک به شهر دوستدار کودک از سیاست‌های جدی شورای شهر در دوره ششم است وظیفه خود می‌دانیم از موسساتی که در حوزه حمایت از کودکان و زیست پذیر کردن شهر برای کودکان تلاش می‌کنند حمایت کنیم.

خسروانی ادامه داد: تا کنون برای شورا پیش نیامده که یک خانواده دارای کودک سرطانی مراجعه کند، زیرا مؤسسه حامی یار این موضوع را به خوبی رسیدگی می‌کند و اگر خانواده‌ای درخواست کمک داشته باشد به این مؤسسه مراجعه می‌کند و این مصداق روشن عملکرد خوب حامی یار در توجه به کودکان مبتلا به سرطان است.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسات خیریه مثل حامی یار اصل دیگر دوستی را در شهر محقق کرده‌اند و شورا و شهرداری هم با ید به مسئولیت اجتماعی خود در این حوزه عمل کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک افزود: وظیفه دولت و نهادهای عمومی مانند شورای شهر حمایت و پشتیبانی از این گونه مؤسسات ارزشمند در سطح شهر اراک است تا با کمک‌های مالی و معنوی خود در جهت رشد و توسعه حامی‌یار گام‌های مؤثری بردارند و همراه کودکان مبتلا به سرطان باشند.

نظر شما