شناسهٔ خبر: 67565225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش:

معنویت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش با اشاره به اینکه معنویت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است، گفت: در سایه انقلاب اسلامی امروز ارتش یک نهاد مردمی است که توانسته در شرایط بحرانی کشور همواره حامی و پشتیبان ملت باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهمن در آئین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان و خواهران شاغل این نیرو در منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش با بیان اینکه قرآن کریم نقش انکار ناپذیری در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها دارد، اظهار کرد: اگر بتوانیم خوب برنامه‌های قرآن کریم را در زندگی روزمره خود جاری و ساری کنیم قطعاً محیطی سرشار از آرامش و آسایش برای خود و خانواده‌هایمان به دنبال خواهد داشت.

وی به پیشرفت‌های قرآنی نیروی پدافندهوایی ارتش در این چندسال اخیر اشاره و بیان کرد: هر چقدر که ما بتوانیم فرهنگ قرآن کریم را در بین کارکنان و خانواده‌ها نهادینه کنیم، شاهد تحول آفرینی سالم در فرد، خانواده و جامعه خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش، وی در ادامه به حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تشریح کرد: حضور آگاهانه و بهنگام مردم در پای صندوق‌های رای نشان داد مردم ایران اسلامی همیشه پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما