شناسهٔ خبر: 64867987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز مراسم افتتاح ۶ کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان گلستان

مراسم افتتاح شبکه های انتخاباتی در گلستان در صداوسیمای مرکز گلستان آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این مراسم با حضور آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب و دکتر علی محمد زنگانه در سالن اشراق صداوسیمای مرکز گلستان در حال برگزاری است و قرار است تا ساعتی دیگر ۶ شبکه انتخاباتی ویژه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در گلستان راه اندازی شود.

رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای مرکز گلستان در این مراسم گفت:سازمان صداوسیما برای نخستین بار بزرگترین عملیات رسانه ای دنیا را در حوزه توسعه شبکه ای به صورت همزمان با افتتاح دویست کانال تلویزیونی رقم زد.

او افزود : سهم گلستان ۶ شبکه تلویزیونی به تعداد ۶ حوزه انتخابیه است و تلاش می‌کنیم پوشش ۸۵ تا ۹۰ درصدی شبکه‌ها را در استان داشته باشیم.
شکری نیا گفت : هر نامزد می‌تواند یک تولید محتوای ۲۰ دقیقه‌ای را به صداوسیما تحویل دهد و این محتوا ۳ بار در شبانه روز تکرار می‌شود.

او با بیان اینکه این شبکه ها با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و برخورداری یکسان همه نامزدها از ظرفیت تبلیغاتی راه اندازی شده است ابراز امیدواری کرد : یازدهم اسفند شاهد حضور پر شور و باشکوه مردم در انتخابات همچون همیشه باشیم.

 

نظر شما